niedziela, 11 maja, 2025
Strona głównaAktualnościNowy rok będzie przełomowy dla digital marketingu

Nowy rok będzie przełomowy dla digital marketingu

W 2012 r. firmy najbardziej skupiały się na gromadzeniu fanów w mediach społecznościowych. Teraz trzeba zadbać o zaangażowanie fanów, którzy mogą przerodzić się w ambasadorów marki – twierdzi Marcy Massura, digital supervisor w Weber Shandwick.

Miniony rok to najlepszy czas dla social mediów – były niezaprzeczalnym trendem – czytamy w holmesreport.com. 70 proc. Amerykanów ma założony przynajmniej jeden profil w mediach społecznościowych. Same portale społecznościowe też się zmieniły. Wiele z nich uległo konsolidacji – Facebook kupił Instagram, Twitter – Tweetdeck, Google – Wildfire, itd. – wymienia Massura. Niesie to za sobą pewne zmiany (warunki usług, polityka prywatności oraz sposób zwrotu za inwestycję), na które marki powinny zwrócić szczególną uwagę. Co będzie się liczyło? W cenie będzie elastyczność i szybkie reagowanie, a także stworzenie odmiennej strategii dla każdego medium społecznościowego, w którym udziela się marka. Każda platforma stawia inne wymagania, przez co firma musi wypracować indywidualne podejście do każdej z nich – podpowiada Massura.

W ubiegłym roku można było zaobserwować wielki wzrost zaangażowania fanów w social mediach. Nasuwa się jednak pytanie, czy można to jeszcze zwiększyć. Ponadto autorka tekstu jest przekonana, że nowy rok będzie przełomowy dla digital marketingu. (kg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj