.

 

O wizerunkowej strategii PiS-u

dodano: 
20.03.2007
komentarzy: 
0

Rzeczpospolita zamieszcza na swoich łamach wywiad z Michałem Kamińskim. Na pytanie, czy „niedzielna konwencja programowa PiS wiąże się ze zmianą wizerunku partii” i jaki będzie jej nowy image Kamiński odpowiada, że „nie chodzi o zmianę wizerunku, lecz korektę, wzbogacenie. Zawsze byliśmy zwolennikami otwartego PR, szczerego mówienia o naszych intencjach”. W wywiadzie czytamy, że PiS w założeniu ma stać się partią także wyborców z dużych miast, tych, którzy dotychczas głosowali na PO.
Na pytanie o wstęp do kampanii wyborczej Kamiński odpowiada: „Zgodnie z myślą, że kolejna kampania wyborcza zaczyna się z chwilą zakończenia wyborów, wszystko, co PiS robi, włączając tę konwencję, jest kampanią. Poza tym PiS to partia o aktywnej polityce PR-owskiej i będzie prowadzić kampanię niezależnie od tego, kiedy będą wybory”.
O ofensywie medialnej PiS-u pisze również Bernadeta Waszkielewicz. „PiS potrzebuje sukcesów medialnych, bo chce odzyskać społeczne zaufanie”- czytamy w dzienniku. Waszkielewicz zauważa, że premier zaczął zwoływać po trzy konferencje prasowe w tygodniu, częściej żartuje, także z własnego wzrostu i nazwiska.
Coraz więcej na ekranach telewizorów widać też Ludwika Dorna. „Jest świetną twarzą rządu” – ocenia wiceprezesa PiS-u Jan Dziedziczak, rzecznik gabinetu. Szef rządu musi zmienić wizerunek, zarówno swój jak i partii, bo, jak zauważa dziennikarka, „notowania rządu są kiepskie, a premier od lutego stracił w rankingu zaufania do polityków CBOS aż 7 punktów procentowych”. (kako, ml)

Źródło:

Rzeczpospolita, Pokażemy, że PiS to formacja nowoczesnej Polski, rozmawiała Kamila Baranowska, 20.03.2007, s. A2 <BR>Dorn jako inteligencka twarz rządu, Bernadeta Waszkilewicz, 20.03.07, s. 3
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin