.

 

Podkarpacie wybrało agencję

dodano: 
04.06.2009
komentarzy: 
0

Znamy już wyniki przetargu ogłoszonego przez Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego. Dotyczył on opracowania planu promocji i strategii marki dla regionu na lata 2010-2013.

Do przetargu zgłosiło się 11 firm - wszystkie spoza regionu podkarpackiego.Wśród  nich były: 
Konsorcjum firm: INSPIRE i MOTIVE; agencja ComPress; 4FRAME;Konsorcjum agencji: WYG International i  Profile; Konsorcjum: Instytut Konkurencyjnej Ekonomii Regionów i Just; Polska Agencja Rozwoju Turystyki; Loża A5; METAMORPHOSIS; Konsorcjum firm :SYNERGIA i ARC Rynek i Opinia;      Czarny Tulipan; Konsorcjum agencji reklamowych: DOBRA NASZA i STATOSFERA oraz Konsorcjum firm: PUBLICON, SMG/KRC Poland-Media, PLANET PR,Seven Advertising.

Jak podają Nowości oczekiwania finansowe startujących podmiotów wahały się od 80 do 900 tys. złotych. Ostatecznie zwyciężyła Polska Agencja Rozwoju Turystyki z ofertą za 146 tys. zł, pisze Wojciech Malicki.

Przetarg został ogłoszony, ponieważ wcześniej opracowana dla Podkarpacia propozycja była „raczej zbiorem rad, a nie projektem strategii”, do tego zdezaktualizowała się tłumaczy Rafał Baranowski, dyrektor lokalnego departamentu promocji.

Więcej o przetargu i jego zasadach można przeczytać tutaj (ał)

Źródło:

Nowiny, Jak się promować? Dowiemy się za 146 tysięcy złotych, Wojciech Malicki, 04.06.09, s.5
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin