Znamy już listę zwycięzców tegorocznej edycji konkursu Digital Communication Award – pierwszego w Europie konkursu w całości poświęconego komunikacji w sieci. Wśród nich znalazła się agencja Weber Shandwick, nagrodzona za projekt „Monopoly Polska”.
Kampania ta, zrealizowana dla firmy Hasbro Poland, zdobyła nagrodę w kategorii „Online Competition”. Przyjęła formę plebiscytu – Polacy głosowali na miasta, które ich zdaniem powinny znaleźć się na planszy polskiej wersji popularnej gry.
Poza wspomnianą kampanią do nagrody nominowane były także inne polskie projekty – ogólnopolska kampania informacyjna, dotycząca stwardnienia rozsianego „Mam SM”, zrealizowany przez agencję Hill and Knowlton dla koncernu Gedeon Richter oraz akcja „Uwolnij Świętego Mikołaja 2” – świąteczny konkurs zorganizowany przez Monday PR dla ASUS Polska.
Gala wręczenia nagród odbyła się 30 września w Berlinie. Organizatorem konkursu jest Quadriga Hochschule. (ks)