Burson-Marsteller EMEA, APCO Worldwide, Edelman, Ketchum Pleon i Weber Shandwick – te agencje mają szansę na zdobycie tytułu agencji roku w konkursie European Excellence Awards 2012. Na liście nominowanych znalazły się także polskie agencje i polski oddział firmy doradczej KPMG.
Projekt „Śmiało, bądźmy delikatni” zrealizowany dla Milki przez Alert Media został nominowany w kategoriach Food and Beverage oraz kategorii przeznaczonej dla Polski, Rosji i Ukrainy. Zostały w niej także nominowane: akcja „No printing Day” (której patronem było PRoto.pl) zrealizowana przez polski oddział firmy KPMG, kampania „Grajmy w piłkę!” przeprowadzona przez agencję Ciszewski MSL oraz działania prowadzone przez agencję faceADDICTED w mediach społecznościowych dla Kompanii Piwowarskiej.
Nominację w kategorii Crisis Communication uzyskała natomiast agencja Partner of Promotion, która przygotowała dla PKP projekt „Euro 2012 – Kryzysowy sprawdzian dla kolei”. W kategorii Blog nominowano także projekt GE for CEE, którego współautorem jest polski oddział agencji Grayling.
Zwycięzcy tegorocznej edycji European Excellence Awards zostaną ogłoszeni 6 grudnia w Londynie. (ks)