Super Bowl ma więcej niż jednego wygranego
Twitter na swoim oficjalnym blogu podsumował tegoroczny, już 51. mecz Super Bowl. Przedstawiciele serwisu sprawdzili, o których markach mówiło się najczęściej w kontekście spotów, które nadawano w przerwach amerykańskich rozgrywek.
Źródło: blog.twitter.com
Najwięcej szumu informacyjnego wywołało Pepsi, które według Twittera miało najwięcej wzmianek w tweetach wykorzystujących słowa kluczowe powiązane z meczem. Zaraz za nim uplasowało się T-Mobile. Podium zamyka profil Avocados from Mexico. Miejsca 4–10 zajęli kolejno: Budweiser, Mr.Clean, Audi, Skittles, Lumber, Doritos oraz Intel.
Komunikacja Pepsi związana była m.in. z szeroko komentowanym występem Lady Gagi. T-Mobile współpracowało podczas meczu z Justinem Bieberem, Avocados – zachwalało własne produkty.
Źródło: Twitter
Źródło: Twitter
Źródło: Twitter
Twitter w podsumowaniu wskazuje, że marki w swojej komunikacji często odnosiły się nie tylko do samego meczu, lecz także własnych kampanii reklamowych czy bezpośrednich konkurentów rynkowych. (mp)