.

 

Super Bowl ma więcej niż jednego wygranego

dodano: 
07.02.2017
komentarzy: 
0

Twitter na swoim oficjalnym blogu podsumował tegoroczny, już 51. mecz Super Bowl. Przedstawiciele serwisu sprawdzili, o których markach mówiło się najczęściej w kontekście spotów, które nadawano w przerwach amerykańskich rozgrywek.


Źródło: blog.twitter.com

Najwięcej szumu informacyjnego wywołało Pepsi, które według Twittera miało najwięcej wzmianek w tweetach wykorzystujących słowa kluczowe powiązane z meczem. Zaraz za nim uplasowało się T-Mobile. Podium zamyka profil Avocados from Mexico. Miejsca 4–10 zajęli kolejno: Budweiser, Mr.Clean, Audi, Skittles, Lumber, Doritos oraz Intel.

Komunikacja Pepsi związana była m.in. z szeroko komentowanym występem Lady Gagi. T-Mobile współpracowało podczas meczu z Justinem Bieberem, Avocados – zachwalało własne produkty.


Źródło: Twitter

 


Źródło: Twitter

 


Źródło: Twitter

Twitter w podsumowaniu wskazuje, że marki w swojej komunikacji często odnosiły się nie tylko do samego meczu, lecz także własnych kampanii reklamowych czy bezpośrednich konkurentów rynkowych. (mp)

Źródło:

blog.twitter.com, The brands that won this year’s #SuperBowl, 06.02.2017
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin