.

 

Szejner o relacjach z mediami

dodano: 
11.07.2006
komentarzy: 
0

W magazynie Contact znajdujemy artykuł dotyczący szkolenia z public relations zorganizowanego 8 marca przez British Polish Chamber of Commerce. Poprowadziła je Ewa Szejner, Head of Corporate and PA agencji Mmd Poland. „Na konkurencyjność wpływają nie tylko czynniki ekonomiczne. To, co się liczy to także dobra reputacja, odpowiedni wizerunek, zarządzanie kryzysowe oraz zdolność do radzenia sobie z relacjami z klientami, pracownikami oraz interesariuszami” – czytamy w artykule.
Zarządzanie reputacją wymaga prowadzenia stałych działań public relations. Zdaniem Szejner dobra komunikacja powinna być oparta na informacji: prawdziwej, kompletnej, otwartej, szybkiej, odpowiedzialnej oraz przyjaznej dla mediów i całej publiczności. Specjalistka wymienia główne cele działań public relations oraz grupy, w stosunku do których powinny być prowadzone. Przypomina ona także, że w tej dziedzinie ważna jest konsekwencja i integracja różnych działań. W zakończeniu Szejner pisze o tym, co powinna zawierać dobra informacja prasowa oraz jak powinna być skonstruowana.

Źródło:

Contact, Effective media relations, Ewa Szejner, 01.06.07, s. 3
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin