Na pierwszym miejscu, wśród dużych agencji PR, dorocznego rankingu największych amerykańskich agencji zajmujących się klientami branży technologicznej, przygotowanego, znalazła się agencja Weber Shandwick.
Ranking agencji PR i korporacyjnych działów PR został stworzony przez PR Source Code na podstawie wywiadów z dziennikarzami i wydawcami 300 najważniejszych tytułów prasy technologicznej i biznesowej w Stanach Zjednoczonych.
Agencje i działy PR-u były oceniane przez dziennikarzy pod kątem: wiarygodności, szybkości reakcji oraz zrozumienia potrzeb mediów.
Powstały trzy niezależne rankingi uwzględniające wielkość agencji:
a) Zwycięzcy wśród firm dużych (powyżej 50 pracowników)
Weber Shandwick
Waggener Edstrom Worldwide
O’Keeffe & Company
b) Zwycięzcy wśród firm średnich (25-49 pracowników)
Horn Group
Sterling Communications
VOCE Communications
c) Zwycięzcy wśród firm małych (do 24 pracowników)
LaunchSquad
Amendola Communications
Tech Image
Według raportu PR Source Code najlepszy korporacyjny dział PR w USA ma IBM. W pierwszej piątce znalazły się także działy PR takich korporacji jak Sun, HP, Microsoft i Ingram Micro. Pełen ranking i informacje o PR Source Code dostępne są na stronie internetowej. (ml)