.

 

Volvo Auto Polska zmienia agencję od Facebooka

dodano: 
23.02.2012
komentarzy: 
1

Volvo rozstrzygnęło przetarg na obsługę marki w mediach społecznościowych. Za realizację strategii komunikacyjnej oraz fanpage Volvo Auto Polska na Facebooku będzie odpowiedzialny dom mediowy Mindshare Polska.

Umowa (na czas nieokreślony) to rozszerzenie dotychczasowego zakresu współpracy obydwu firm. Do tej pory Mindshare doradzał klientowi w zakresie planowania i realizacji strategii mediowych. Teraz zajmie się też monitorowaniem aktywności i poziomu zaangażowania użytkowników. Za obsługę klienta odpowiada zespół Pauliny Kierczyńskiej, director, client leadership. Od maja zespół zasili Bartosz Sikora, manager pionu invention, odpowiedzialnego za realizację strategii promocji marki Volvo w social mediach.

Wcześniej partnerem Volvo Auto Polska w zakresie działań na fanpage’u była agencja Euro RSCG Sensors – to ona w 2010 wprowadzała markę na FB. Euro nadal obsługuje Volvo w zakresie relacji z mediami i doradztwa strategiczno-komunikacyjnego. „Nie ma to większego wpływu na naszą dotychczasową współpracę z klientem” – tak o zmianie wypowiedziała się Katarzyna Przewuska, dyrektor zarządzająca Euro RSCG Sensors. (es)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
23.02.2012
14:12:07
~`
(23.02.2012 14:12:07)
wpływu nie ma - jest wypływ ;)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin