niedziela, 11 maja, 2025
Strona głównaAktualnościWeber Shandwick i Momentum Worldwide z nowym projektem

Weber Shandwick i Momentum Worldwide z nowym projektem

Dwie spółki należące do McCann Worldgroup – Weber Shandwick i Momentum Worldwide – zostały wybrane do obsługi ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Dni Konsultacji Stomatologicznych”. Akcja obejmuje działania na rzecz trzech marek GlaxoSmithKline: Sensodyne, Parodontax i Corega.

Jednym z zasadniczych elementów kampanii jest roadshow mobilnych gabinetów stomatologicznych w 10 lokalizacjach. Za przygotowanie strategii komunikacyjnej i budowanie eksperckiego wizerunku trzech marek GlaxoSmithKline w mediach oraz wśród konsumentów odpowiada w agencji Weber Shandwick dział consumer & healthcare. Agencja marketingu zintegrowanego – Momentum Worldwide odpowiada natomiast za planowanie, realizację i promocję mobilnych gabinetów. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj