Żel, którego wystarczy użyć raz, by zachować zdrowie i piękno. Nowa kampania Rak’n’Roll

dodano: 
18.10.2018
komentarzy: 
0

Kobiety nie badają piersi, ponieważ boją się wyniku, a także – wstydzą się ich wyglądu – stwierdza w komunikacie fundacja Rak’n’Roll. Z tego też powodu insytucja postanowiła przeprowadzić kampanię pod hasłem „Coś do nich mam!”, która ma pomóc kobietom zmienić nastawienie do badania piersi. Akcja wystartowała 15 października 2018 roku w Dzień Zdrowia Piersi.

W tym celu fundacja zaprezentowała żel dopasowany do każdego rodzaju piersi, którego „wystarczy użyć raz w roku, aby zachować piękno i potwierdzić zdrowie swoich piersi”. Nie jest on innowacyjnym wynalazkiem, a preparatem, z którego korzystają lekarze podczas badań USG.

Uruchomiono także bota w Messengerze, który nosi nazwę „BOOBlabla” i ma wskazywać najbliższą placówkę z dofinansowaniem na badanie USG piersi.

Akcję wspierają gwiazdy oraz influencerki takie jak: Karolina Gilon, Ola Hamkało, Joanna Horodyńska, Joanna Jabłczyńska, Julia Kuczyńska (Maffashion), Daria Ładocha, Jessica Mercedes, Małgorzata Rozenek-Majdan, Zosia Ślotała, Julia Wieniawa czy Barbara Wrońska.

Za pomocą aplikacji dostępnej w Messengerze wybrały one żele odpowiadające kształtom swoich piersi. Następnie, 15 października, czyli w dniu startu kampanii, pochwaliły się tym na swoich kontach w mediach społecznościowych. Dopiero później zdradziły, że żel jest produktem stosowanym powszechnie w gabinetach, w których przeprowadza się USG piersi.

Kampania prowadzona jest głównie w internecie i jak piszą organizatorzy, polega na zabawie konwencją. Na badania promowane przez akcję można się umówić przez Messengera lub telefonicznie. Jak przekonują członkowie fundacji – „USG piersi powinno być takim samym kobiecym rytuałem jak wizyta u kosmetyczki”.

Głównym partnerem i fundatorem akcji jest AVON Kontra Rak Piersi. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna była agencja DDB&Tribal. (pm)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin