.

 

Zmiany w ProMarce

dodano: 
23.05.2006
komentarzy: 
0

18 maja Walne Zebranie Członków Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka wybrało nowego prezesa, sześciu członków do zarządu i dwóch do komisji rewizyjnej. Nowym prezesem została Małgorzata Faraś z firmy Kraft Foods Polska, która zastąpi Jacka Dzierwę z firmy Procter & Gamble kończącego drugą kadencję. Do zarządu Walne Zebranie członków wybrało na kolejną kadencję Michała Dworaka z Inco-Veritas, Izabelę Sadowską z Unilevera i Agnieszkę Wąsak z Nestlé. Nowymi członkami zarządu zostali: Łukasz Blikle z A. Blikle, Joanna Ciszewska z Cadbury-Wedel, Cezary Kołodziejczyk z Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris.
Ponadto w składzie zarządu do końca kadencji pozostają: Małgorzata Skonieczna z Pepsi, Piotr Kowalski z Seni – Grupa TZMO, Jarosław Kutelski z Masterfoods oraz Magdalena Potocka z LU Polska. Natomiast do Komisji Rewizyjnej wybrano: Jacka Dzierwę z Procter & Gamble oraz Roberta Kamińskiego z Kamis-Przyprawy, którzy dołączyli do Jolanty Samosiuk z Ferrero Polska. Ponadto członkowie ocenili działalność ProMarki w roku 2005/2006 i zatwierdzili priorytety ProMarki na rok 2006/2007.
Walne Zebranie Członków pozytywnie oceniło projekty zrealizowane przez ProMarkę w minionym roku, a w szczególności zaangażowanie ProMarki w tworzenie systemu samoregulacji w reklamie. Głównymi priorytetami ProMarki, postawionymi przez członków na rok 2006/2007 będą: ochrona marki, ochrona i wspieranie etycznej samoregulacji reklamy w Polsce, budowanie wartości marki oraz promowanie pozycji Stowarzyszenia ProMarka. Te priorytety wynikają z kontynuacji obranej dwa lata temu strategii zaangażowania stowarzyszenia w sprawy również pośrednio związane z promowaniem i budową pozycji marki w Polsce.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin