.

 

Zmiany w strukturze Q&A Comms. Przemysław Duszczak na czele działu PR

dodano: 
29.01.2024
komentarzy: 
0

Na początku 2024 roku agencja Q&A Comms odświeżyła strukturę menedżerską. Na czele zespołów: public relations, strategia, marketing, social media i kreacja stanęli nowi liderzy. 

Nowe stanowiska objęli Przemysław Duszczak (Lead of PR), Jakub Olachowski (Head of Strategic Development), Aleksandra Piesiak (Head of Marketing), Paula Duszyńska (Lead of Social Media), Dorota Janta-Lipińska (Creative Director) i Bartosz Podborowski (Design & Content Senior Art Director).

Przemysław Duszczak jako Lead of PR odpowiada za rozwój projektów z zakresu public relations. Ma dziesięcioletnie doświadczenie w obszarze komunikacji, z czego przez trzy lata zdobywał je w Q&A Comms. Jako Communication Manager obsługiwał takich klientów jak Amica, Deceuninck, Lorenz Snack World, Robyg czy Galeria Sfera. Specjalizuje się w media relations, personal brandingu i kryzysach wizerunkowych. Jest również Członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W latach 2018-2020 pracował na stanowisku Head of PR w agencji More Concept, natomiast wcześniej pełnił funkcję PR Managera w Dotrelations. Był także dziennikarzem piszącym o tematyce sportowej. 

Jakub Olachowski awansował ze stanowiska Head of Strategy na Head of Strategic Development i jest odpowiedzialny za optymalizację współpracy i procesów wewnątrz agencji, podnoszenie poziomu zadowolenia klientów oraz wzmacnianie standardów obsługi klienta. Zajmuje się pozycjonowaniem marek i strategią komunikacji, analizuje rynek i grupy docelowe, organizuje i moderuje warsztaty. Komunikacją zajmuje się od siedmiu lat, niezmiennie w agencji Q&A Comms.

Na stanowisku Head of Marketing Aleksandra Piesiak zarządza zespołem, który realizuje działania marketingowe dla klientów agencji. Ponaddziesięcioletnie doświadczenie zdobyła m.in. jako Marketing Communication Manager i przez trzy lata prowadziła zespół ds. brand marketingu w multibrandzie S'portofino, odpowiadając za komunikację marketingową marki. Pracowała również w MOXIE Agencji Kreatywnej jako Account Manager.

Paula Duszyńska jako Lead of Social Media koordynuje zespołem odpowiadającym za media społecznościowe i rozwój klientów z tej linii. Pracowała w Q&A Comms dla marek z różnych sektorów rynku, m.in. Cosmo Group (Neonail, Neo Make Up, Neo Nail Expert), Ahmad Tea London oraz Lirene. Jest związana z agencją od sześciu lat.

Dorota Janta-Lipińska, która pełni nowo utworzoną funkcję Creative Director, zarządza zespołem Copywriterów, Art Directorów i Graphic Designerów, a także prowadzi proces pracy twórczej. W Q&A Comms tworzyła kreatywne rozwiązania dla takich marek jak Škoda, Żabka, Subway, Ahmad Tea London i Lirene. Wcześniej pracowała jako Copywriterka w agencji About Ad.

Bartosz Podborowski objął stanowisko Design & Content Senior Art Directora i zajmuje się tworzeniem koncepcji kreowanych rozwiązań i wizualnym wcielaniem ich w życie, uwzględniając obszar digital marketingu. Wykonuje także sesje zdjęciowe i wideo dla klientów agencji. Projektował dla takich marek jak Lirene, MylaQ, Neo Make Up czy Lech Pils. Wcześniej pracował jako Art Director w agencjach Chapter1 i Just. (af)

Od lewej: Bartosz Podborowski, Dorota Janta-Lipińska Jakub Olachowski, Przemysław Wojak, Przemysław Duszczak, Aleksandra Piesiak, Paulina Duszyńska

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin