Cykle

Sposób na event

„Długi czas trwania Zimowego Narodowego i złożoność projektu są dla nas największym wyzwaniem” – mówi Katarzyna Ziemska, CEO Testa Communications...

„Wiele badań potwierdza to, że dzieci są driverami zakupowymi rodziców. Mimo że rodzic trzyma portfel, to dziecko dość swobodnie rozporządza pieniędzmi. My jesteśmy łącznikiem między firmami a rodzicami i dziećmi”...

Paweł Światczyński i Maciek Żakowski w rozmowie z PRoto.pl mówią m.in. o organizacji i promocji wydarzenia, a także o polskiej scenie kulinarnej...

„Jest bardzo wiele rzeczy w świecie biegania i w świecie komunikacji, które jako pierwsze zostały wprowadzone na naszych imprezach, a teraz mało osób o tym pamięta, bo są już dla wszystkich naturalne” - mówi Magdalena Skrocka, dyrektor ds. komunikacji, Fundacja Maraton Warszawski...

„Co ciekawe, na początku było trochę łatwiej. Była wówczas dużo mniejsza konkurencja na rynku targów mody. Wystawcy sami się do nas zgłaszali i my sami mieliśmy dużo mniej pracy” – mówi Wiktoria Prządka, Project Manager wydarzenia...

„Długo się nie zastanawialiśmy, ba – nikt z nas nie zrobił tabelki w Excelu i nie przygotował analizy biznesowej, nie rozpisywaliśmy strategii. Raczej było to intuicyjne” – opowiada o początkach Targu Krzysztof Cybruch, organizator wydarzenia...

„Dla nas FMF trwa cały rok. Komunikacja z widzami prowadzona jest przez 365 dni” – mówi Izabela Helbin, dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin