LoveBrands Relations

Ul. Generała Józefa Zajączka 11 lok. C5
Warszawa
+48 733 002 353

Obszar działalności:

CSR
e-PR
Eventy
Internal PR/Komunikacja wew.
Media relations

Zespół:

Dorota Bieniek-Kaska
Joanna Niemiec
Jacek Stalewski
Jacek Wlazło
Monika Błaszczak
Marta Domańska
Bartosz Lewicki
Katarzyna Miklaszewska
Monika Wincenciak-Ziemba
Zuzanna Bieńko
Jędrzej Sudnikowicz
Domika Kaczyńska
Milena Świątkowska
Urszula Tygielska
Kamil Pasterkowski

Nagrody:

Srebrny Spinacz w 2016 roku w kategorii „Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa” za „Polacy wreszcie mają własną wyścigówkę – Arrinerę!
Najlepszy design stoiska na międzynarodowych targach Autosport International 2016 w Birmingham

Najwięksi klienci:

Novo Nordisk, Roche, Frosta, TiM, Huawei, pracuj.pl, Play, Tidal, Zortax, E. Wedel, Vichy, Danone, Rimmel London, Coty, Fundacja STOMAlife, Algeco

Informacje dodatkowe:

LoveBrands Relations powered by Grandes Kochonos to agencja strategicznej komunikacji zintegrowanej, która oferuje swoim klientom kompleksową obsługę, w oparciu o tradycyjny PR z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi m.in. influencer i content marketingowych.

LoveBrands to marki, które dostarczają klientom nie tylko określone produkty lub usługi, ale także konkretne emocje i przeżycia. Efektywność komunikacyjną osiągają łącząc komunikację ATL, PR i Digital w ramach zintegrowanych strategii komunikacyjnych. Wierzymy w siłę marketingu emocjonalnego, który koncentruje się na pokazaniu ludzkiej twarzy marki czy firmy, wzbudzeniu zaufania odbiorcy oraz opiera się na działaniach wizerunkowych, których efektem jest oczekiwane postrzeganie marki. Kluczem jest budowanie rzeczywistych relacji z konsumentami w oparciu o różnorodne narzędzia komunikacyjne. Specjalizujemy się w działaniach na rzecz marek i firm, które już zasłużyły na miano LoveBrandu, ale swoją ofertę kierujemy także do tych, które do niego aspirują.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin