.

 

Zmiany w Mitsubishi: nowy dyrektor na czele nowego działu

dodano: 
01.06.2015
komentarzy: 
0

Łukasz Wójcik objął stanowisko dyrektora działu marketingu i PR w polskim oddziale Mitsubishi Motors. To nowa struktura, która powstała po  wyłączeniu działu marketingu oraz działu PR z pionu sprzedaży.

Oba działy dotychczas podlegały Adamowi Męcińskiemu. Po zmianach dział marketingu i PR dzieli się na dwa zespoły: marketingowy (szefową jest Magdalena Gałek) i PR-owy, zarządzany przez Kingę Lisowską.

Łukasz Wójcik  jest absolwentem Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego. Od 15 lat zdobywa doświadczenie w obszarach marketingu, PR, CRM i tworzenia strategii marketingowych. Dotychczas współpracował m.in. z Saatchi&Saatchi, Grey Worlwide i British American Tobacco. Przez niemal 10 lat pełnił obowiązki menadżera do spraw komunikacji w firmie Volvo Car Poland. Przez ostatnie lata współpracował z Harvard Business Review Polska. (ks)

 

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin