.

Żubr bez żubra na etykiecie. To kampania CSR

dodano: 
20.08.2019
komentarzy: 
0

Marka piwa Żubr rozpoczęła kampanię „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków”. W ramach akcji z butelek i puszek piwa zniknie żubr, pojawią się natomiast inne zwierzęta zamieszkujące Puszczę Białowieską: wilk, ryś i sóweczka.

Celem kampanii, prowadzonej we współpracy z WWF Polska, jest ochrona zagrożonych gatunków zwierząt i ich siedlisk. Akcja ma uświadomić Polakom skalę zagrożenia unikatowych gatunków zamieszkujących polskie lasy.

Wilk, ryś i sóweczka zostaną także bohaterami reklamy, która będzie elementem kampanii CSR. Co więcej, Żubr przekaże fundacji WWF Polska milion złotych na wsparcie programów ochronnych tych gatunków.

Marka jest również sponsorem Białowieskiego Parku Narodowego.

Kampanię „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków” zaplanowano na około trzy miesiące. W jej ramach oprócz spotu reklamowego prowadzone będą m.in. działania w mediach społecznościowych oraz kampania online.

Marka Żubr obsługiwana jest przez agencje PZL, Huta 19 im. Joachima Fersengelda i dom mediowy Zenit. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin