.

 

Żabka Polska przedłużyła współpracę z TOUCH.PR

dodano: 
14.10.2022
komentarzy: 
0

TOUCH.PR w październiku 2022 roku przedłużyło współpracę z siecią sklepów Żabka Polska.

Agencja zajmie się obszarem komunikacji dotyczącej franczyzy oraz realizacji działań PR w tym zakresie. Współpraca obejmuje również tematy graficzne.

Początkowo zespół TOUCH.PR odpowiadał za wsparcie biura prasowego sieci handlowej, od około dwóch lat zajmuje się z kolei komunikacją obszaru dotyczącego franczyzy. Umowa współpracy została przedłużona po wygranym przez TOUCH.PR procesie przetargowym.

Realizacją zadań dla Żabka Polska zajmuje się zespół w składzie Sylwia Majcher-Stępień, Account Director oddziału warszawskiego TOUCH.PR, Weronika Kmieciak, Account Director poznańskiego zespołu firmy, a także Marianna Waszak, asystentka. Za wsparcie strategiczne odpowiada Sandra Kaczmarek, CEO.

Firmy współpracują w obszarze PR od około czterech lat. (bs)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin