We wrześniu 2019 roku Blame US rozpoczęło współpracę projektową z firmą CINEMATICVR, wykorzystującą wirtualną rzeczywistość do promocji usług, produktów i przestrzeni. Agencja odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii informacyjno-promocyjnej platformy LookRoom – wirtualnej przymierzalni, w której będzie można znaleźć kolekcje polskich projektantów. Do jej zadań należą: stworzenie filmów promocyjnych i treści na stronę internetową, przetłumaczenie tekstów na języki angielski i niemiecki, prowadzenie działań edukacyjnych i sprzedażowych wzmacniających wizerunek i rozpoznawalność marki oraz organizacja spotkań prasowych.
Ze strony Blame US działania na rzecz klienta koordynuje Iga Chojnicka, CEO. W zespole znajdują się także Paulina Koszczyk, Account Executive, Dominika Maciejewska, Junior Account Executive, i Tomasz Grabiński, PR Assistant. Współpracę nawiązano w wyniku przetargu. Umowę podpisano do 20 listopada 2019 roku. CINEMATICVR nie korzystało wcześniej z usług agencji PR. (ak)