Hill+Knowlton Strategies

ul. Adama Branickiego 17
Warszawa
22 536 38 00

Obszar działalności:

Corporate identity
Internal PR/Komunikacja wew.
Komunikacja kryzysowa
Media relations
Szkolenia

Zespół:

Grzegorz Szczepański – CEO
Katarzyna Kamińska – Executive Vice President
Katarzyna Fabjaniak – Managing Director
Alicja Lewandowska-Wolińska – Director, Corporate Practice
Monika Podsiadło – Account Director, Brand Practice
Anna Radomska – Senior Digital Marketing Manager, Content + Publishing
Magdalena Załubska-Król – Senior Advisor, Financial Services Lead
Agnieszka Osiniak – Account Director, Technology Practice
Jarosław Sutarzewicz – Director, Public Affairs & Defense

Dane kapitałowe:

Hill and Knowlton Poland Sp. z o.o., Grupa WPP

Nagrody:

– Nr 2 w Rankingu agencji PR za 2019 rok przeprowadzonym przez ZFPR
– Wygrana w finale konkursu IPRA Golden World Awards w kategorii Financial Services and Investor Relations za kampanię „TransferGo: Generacja Euro"
– EMEA SABRE Awards: Tytuł Agencji Dekady oraz Agencji Roku 2020 w regionie Pan-EMEA
– Złoty Spinacz 2019 w kategorii Content Marketing-Branded Content za kampanię „TransferGo: Generacja Euro"
– Srebrny Spinacz 2019 w kategorii Sektor Spożywczy za kampanię „Love Over Hate”
– Srebrny Spinacz 2019 w kategorii Custom Publishing za kampanię „Przewodnik Społeczności Facebooka po Krakowie”
– Srebrny Spinacz 2018 w kategorii Medycyna i zdrowie za ogólnopolską kampanię „Profilaktyka, Człowieku! Dbaj o siebie i ciesz się końskim zdrowiem”
– Srebrny Spinacz 2018 w kategorii Sektor spożywczy za kampanię „BurgerLOVE – brawurowy debiut MAX Burgers na polskim rynku”

Najwięksi klienci:

Biedronka, Boeing, Facebook, Huawei, Shell

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin