Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.zamknij
O PRoto Kontakt Reklama 
sonda
Czy to już koniec kariery politycznej posłów Hofmana, Rogackiego i Kamińskiego?
tak, ujawnione ostatnio nadużycia posłów są nie do przyjęcia
w polityce posłem powinien zostać ktoś, kto miał wcześniej jakiś dorobek i może być dla innych wzorem
w polityce nigdy nie wiadomo, w przeszłości obserwowaliśmy już wiele powrotów "synów marnotrawnych"
powroty są możliwe, ale trzeba pokazać, że ma się jakiś kapitał i potrafi się funkcjonować poza polityką
jak tylko sprawa przycichnie, zobaczymy ich na listach innej frakcji albo zostaną przywróceni na łono PiS-u
głosuj >>

Jeśli masz inne propozycje napisz do PRoto.



Nazwa firmy
On Board Public Relations
Ulica
ul. Wolska 88
Kod
01-141
Miejscowość
Warszawa
Województwo
mazowieckie
Telefon
(22) 321 51 00
Faks
(22) 321 51 01
E-mail
onboard@onboard.pl; apiasna@onboard.pl
Obszar działalności corporate identity, CSR, internal PR/komunikacja wew., investor relations, komunikacja kryzysowa, lobbying, media relations, ocena działań PR, PR polityczny, public affairs, sponsoring
Strona wwwwww.onboard.pl
Zespół
Norbert Ofmański - prezes; Dorota Ciszek - ekspert sektorowy, media, culture&entertainment; Edyta Kwapich - Lenik – ekspert sektorowy, industry&government Relations, public affairs and lobbying
Dane kapitałowe
kapitał polski
Najwięksi klienci
Unilever SA, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Adamed, Clear Channel Polska, Cultural Care Au Pair, Euronet, OBI - Markety, PTK, Centertel, Sieć Salonów Riff, Saatchi&Saatchi, Unia Farmaceutów - Właścicieli Aptek, URSA International, Zibi; Key; Fundacja Marka Kamińskiego; Główny Inspektorat Transportu Drogowego; Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska; Hotele SPA Dr Irena Eris, IVAX Pharma Poland; Esselte Polska, Mobile Academy, Stowarzyszenie Mrożonej Żywności, Związek Szkółkarzy Polskich, Lifetec, Eurinpro, Unilevel, Centrum Nauki Kopernik, Polska Platforma Technologiczna Innowacyjnej Medycyny, Mobile Academy 2006, Fiskars Polska, Scholdan & Company, Uniwersum, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Bosch, FOX International Channels, Helsińska Fundacja Praw Człowieka, Europlant PhytoPharm, Lubawa, NSZZ Solidarność , GTX Hanex Plastic, Krajowa Izba Rozliczeniowa, Trenkwalder, Mazowiecki Teatr Muzyczny „Operetka” kampania „Aktywacja” kampania „Partnerska Rodzina”Dove, Goodman International Limited, fundacja Wygrajmy Zdrowie, akcja Elastyczna firma, Sanofi-Aventis, Akademia Rozwoju Filantropii, ARDO, Inter Groclin, Eco In, Grunenthal, Smirnoff, Brita, Europejski Konkurs Filmowy „clip&klar europe 09”
Nagrody

2003 - IPRA Golden World Awards za kampanię Public Relations dla leków etycznych; Złoty Spinacz 2004 w kategorii public affairs & lobbying za działania dla Unii Farmaceutów i Właścicieli Aptek; Brązowy Magellan w kategorii „Product/Service Communications: Consumer” za kampanię „Zdrowe Zatoki”; 2005 IPRA Golden World Award za projekt „Działania dla Unii Farmaceutów – Właścicieli Aptek”, kategoria Public Affairs, nagroda Złote Spinacze 2005 w kategorii Kampania społeczna projekt do kampanii Odnaleźć siebie 
Nagroda główna w konkursie Indywidualność Rynku – Merkury 2006 w kategorii Firma

Informacje dodatkowe

kompleksowa obsługa w zakresie Public Relations - obszary: Brand PR, Corporate & Financial Communications, Crisis Management, Issues Management, Public Affairs, Reputation Management, Internal Relations, Media Relations

przychody z działalności PR w 2002 r. - 2,7 mln zł.
przychody ogółem w 2002 r. - 2,7 mln zł.
Źródło: Book of Lists 2004, Warsaw Business Journal


Norbert Ofmański - członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Konsultantów Public Relations IPRA

Od 1 stycznia 2005 r. On Board PR reprezentuje na terenie kraju międzynarodową sieć ECCO International Communications Network.

W agencji pracuje ponad 40 osób.

Przychody netto za rok 2006 wg Home&Market: 5,6 mln zł; 5,8 mln wg magazynu Press
Przychody netto za rok 2007 wg Home& Market: 7 mln zł.
Zysk netto w roku 2006: 509 tys. zł


Ranking Press 2007
Przychód 7,8 mln tys
Dynamika przychodów 2007/08 34, 06%
Zysk netto 579 tys

Poinformuj o zmianach
Chcesz napisać więcej o swojej agencji? Kliknij tutaj
NAJCZĘŚCIEJ ODWIEDZANE
Z MEDIÓW
NAJCZĘŚCIEJ ODWIEDZANE
AGENCJE PR
NAJBLIŻSZE
WYDARZENIA