Partner of Promotion

ul. Belgradzka 8 lok. 01
Warszawa
(022) 858 74 58

Obszar działalności:

Media relations
Ocena działań PR
Public affairs
Sponsoring
Szkolenia

Zespół:

Paweł Trochimiuk - prezes zarządu

Dane kapitałowe:

kapitał polski

Nagrody:

Magellan Bronze Awards 2010 za projekt dotyczący działań na rzecz apartamentowca Złota 44

• 11 Złotych Spinaczy

• Statuetka Luksusowa Marka Roku 2010 w kategorii Komunikacja i Marketing

• Dwie nagrody Stevie Awards za projekt Brałeś ? Nie jedź. Po narkotykach rozum wysiada oraz projekt promujący e-biznes w Polsce

• Srebrna statuetka w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2010 – za projekt Brałeś ? Nie jedź. Po narkotykach rozum wysiada

• 4 nagrody Impact Awards 2009: dwie główne nagrody, przypadły kampanii promującej e-biznes w Polsce. Trzecią główną nagrodę zdobyła kampania Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada!. Otrzymała ona także wyróżnienie dla "Best Corporate Communications/PR Program".

• Wyróżnienie w kampanii na najlepszą Kampanię Społeczną 2008 za projekt prowadzony dla Ministerstwa Środowiska za kampanię Zmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy

• Kampania edukacyjna przeprowadzona przez Partner of Promotion na rzecz Ministerstwa Środowiska znalazła się wśród 10 najlepszych na świecie programów komunikacyjnych dotyczących odpowiedzialności za środowisko naturalne, nagradzanych w konkursie Impact Awards 2008. Kampanię przeprowadzono w związku z konferencją COP 14 w Poznaniu 2008 r.

• 4 nagrody Magellan Awards 2008: platynowego Magellana za projekt dla Electronic Arts Wirtualny futbol w świetle stadionowych reflektorów i srebrnego za kampanię Warto kupować w Agito, realizowaną dla Agito.pl oraz dwie kolejne srebrne statuetki za projekty realizowane dla CTL Logistics Najbardziej dochodowa kolej na świecie i Polbanku EFG Grecki fenomen w Polsce

• nagrodę European Excellence Awards 2008 za projekt Warto kupować w Agito

• Brązowa statuetka w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2009 – za projekt Akademia Zdrowego Rozwoju Instytutu Pampers

• Sabre Awards 2008 za działania antykryzysowe realizowane dla Euromedic International Polska

• 2 złote nagrody Magellan Awards 2007 Gold Winner za projekt Akademia Zdrowego Rozwoju oraz za projekt Bezpieczniej na drodze z 3M

• Impactor 2007 – Najbardziej Podziwiana Agencja Roku

• IPRA Golden World Awards 2007 za projekt Gadu-Gadu - więcej niż komunikator

Najwięksi klienci:

Procter & Gamble, Logitech Poland, Union Investment TFI, AMD, Braun, Oknoplast Kraków, Motorola Polska, Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego, Związek Sadowników RP, Krajowa Rada Drobiarstwa, OKI, Ghelamco Poland, Segro, PolskiBus.com, Politechnika Warszawska, Ministerstwo Gospodarki,

Informacje dodatkowe:

obszary działania: finanse i ekonomia, dobra szybko zbywalne, zdrowie i uroda; dział Public Relations zajmuje się promocją wybranymi metodami tzw. bellow-the-line; kampanie społeczne, lobbing

Przychody z działalności PR w 2002 r. - 4,9 mln zł. przychody ogółem w 2002 r. - 4,9 mln zł.
Źródło: Book of Lists 2004, Warsaw Business Journal
Przychody netto za rok 2006 wg Home&Market: 9,5 mln. zł; 8,8 mln wg magazynu Press
Przychody netto za rok 2007 wg Home& Market: 14,1 mln. zł.
Zysk netto w roku 2006: 272 tys. zł

Ranking Press za 2007
Przychód w 2007 14,1 mln zł
Dynamika przychodów 2007/08 60,45%
Zysk netto 736 tys. zł

Wdrożony System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001:2001. Audytor zewnętrzny – ISOQAR

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin