Adam Piwek Communications Managerem w Neon Shake

dodano: 
10.01.2017
komentarzy: 
0

Do zespołu agencji reklamowej z początkiem 2017 roku dołączył Adam Piwek, który objął stanowisko Communications Managera. To nowo utworzona funkcja w agencji.

Jego zadaniem będzie opieka nad nowymi i obecnymi klientami pod kątem doradztwa komunikacyjnego, public relations, CSR-u i employer brandingu. Adam Piwek ma odpowiadać też za komunikację samej agencji Neon Shake.

Nowy członek zespołu zajmuje się działaniami komunikacyjnymi od 13 lat. Pracował w Mind Progress Group jako PR Manager, a następnie – Head of PR. Pełnił także funkcję Marketing & PR Managera w spółce technologicznej Aduma oraz zajmował się eventami i PR-em w Ośrodku Kultury i Sztuki we Wrocławiu. Był też dziennikarzem prasowym i telewizyjnym.

Współpracował z markami i instytucjami takimi jak Akademia Przyszłości (Stowarzyszenie WIOSNA), Narodowe Centrum Kultury, Ministerstwo Gospodarki, JuraPark, Apsys (Europa Centralna), CBRE (Galeria Sfera), Factory Wrocław, sieć hoteli Scandic, Mall.pl czy Ceneo.

Adam Piwek jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego, studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego oraz w Wyższych Szkołach Bankowych w Poznaniu i Wrocławiu. (mp)

komentarzy:
0

Zobacz także...

Rekrutacja do wielu agencji i na stanowiska związane z budowaniem wizerunku wygląda bardzo różnorodnie. W zasadzie co firma – to pomysł na jej przeprowadzenie...

„W wypowiedziach szefów największych agencji PR widać zdecydowanie trend odchodzenia od klasycznych działań PR na rzecz autentycznego doradztwa marketingowego czy wręcz biznesowego(...)”

Tocząca się dyskusja na temat zawodu związanego z branżą public relations bardzo często zapomina o najważniejszym – o wiedzy i kompetencjach, jakich dzisiaj wymagają od naszej profesji pracodawca. Wbrew pozorom jeszcze 10 lat temu synonimem PR-u były kontakty z mediami. Dzisiaj nie jest już to tak jednoznaczne...

Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

Akceptuję regulamin