Adidas wybrał nową agencję, która zajmie się działaniami na polskim rynku

dodano: 
03.01.2019
komentarzy: 
0

Agencja Labcon, która należy do Group One, wygrała przetarg na całościową obsługę marki Adidas na polskim rynku. Współpracę rozpoczęto w styczniu 2019 roku.

Labcon zajmie się wdrażaniem strategii komunikacji dla wszystkich kategorii produktów wspieranych lokalnie przez markę Adidas i będzie prowadzić działania w kanałach digital, mediach społecznościowych, jak również odpowiadać za public relations, tworzenie treści, współpracę z influencerami czy event management.

Umowę podpisano na rok z możliwością przedłużenia. Po stronie Labcon działania dla klienta prowadzi zespół złożony z siedmiu osób. Strony nie informują o pozostałych szczegółach współpracy.

Poprzednio działania PR i w mediach społecznościowych na polskim rynku prowadziła dla marki Adidas agencja Tailor Made PR. (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin