.

 

Ambasadorzy marek: Hubert Urbański dla Avonu

dodano: 
20.03.2018
komentarzy: 
0

19 marca 2018 roku Avon wystartował z kolejną odsłoną kampanii „Avon się sprawdza”. Firma zaangażowała do niej nowego ambasadora – został nim „ekspert od zadawania pytań” Hubert Urbański.

„Zależało nam, by zaskoczyć konsumentki. Od początku roku zapowiadaliśmy, że dołączą do nas kolejne gwiazdy, które będą sprawdzać Avon, ale nikt nie spodziewał się, że będzie to mężczyzna” – mówi Andrzej Mytych, dyrektor komunikacji Avon Cosmetics Polska.

W 2018 roku do grona ambasadorów marki dołączyły już Marta Żmuda Trzebiatowska oraz Katarzyna Zielińska.

Czytaj więcej: Ambasadorzy marek: Marta Żmuda Trzebiatowska dla Avonu

Ambasadorzy marek: Katarzyna Zielińska dla Avonu

„Gospodarz »Milionerów« zazwyczaj sprawdza wiedzę uczestników teleturnieju, a tym razem pyta Polki, co sądzą na temat kosmetyków marki Avon, czy znają te produkty, czy sprawdzają się na co dzień i czy mają wśród nich swoje ulubione” – wyjaśniają przedstawiciele firmy w materiale prasowym.

Kampania z udziałem Huberta Urbańskiego obejmuje m.in. reklamy telewizyjne, których koncepcja opiera się na motywie teleturnieju „Milionerzy”. Jak zaznaczają przedstawiciele Avonu, format tego programu został po raz pierwszy użyty w Polsce w kampanii telewizyjnej produktów innej marki.

Nowy ambasador pojawi się na okładce katalogu 5/2018 dostępnego od 22 marca 2018 roku. Oprócz reklam telewizyjnych marka zaplanowała działania w mediach społecznościowych (m.in. konkursy, aktywacje konsumenckie), promocyjną kampanię radiową, kampanię PR-ową oraz digitalową.

Działania z udziałem ambasadora potrwają do końca kwietnia 2018 roku. Akcja została stworzona przez dział komunikacji Avonu przy współpracy z 4Fun Media. Za produkcję spotów odpowiada Flota Filmowa, a za zakup mediów dom mediowy Starcom. (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin