Ambasadorzy marek: Piotr Kędzierski dla Jameson Irish Whiskey

dodano: 
20.10.2017
komentarzy: 
0

Od połowy września 2017 roku ambasadorem marki whisky Jameson, należącej do firmy Wyborowa, jest Piotr Kędzierski – dziennikarz radiowy i telewizyjny, prezenter oraz DJ. Współpracę ogłoszono 20 września w materiale wideo, w którym wystąpił Kędzierski. Nagranie można zobaczyć w kanałach społecznościowych marki.

W filmie promowane jest łacińskie motto, towarzyszące Jameson od ponad 200 lat, czyli „Sine Metu”, co oznacza „bez strachu”. Jak czytamy w informacji prasowej, to filozofia życiowa podkreślająca wartości takie jak: indywidualność, życie według własnych zasad, odwaga, nieodkładanie niczego na później, niepoddawanie się. Marka jednocześnie zwraca uwagę, że nowy ambasador jest „człowiekiem, który nigdy nie obawia się podjąć ryzyka i podążać za głosem swojego serca” i „niezależnie od etapu swojej kariery (…) doskonale wiedział, że życie jest po to, by się nie bać, żyć pełnią życia i robić wszystko w zgodzie ze samym sobą”.

„Jestem przekonany, że charakter i dotychczasowa kariera »Kędziora« doskonale odzwierciedlają motto marki Jameson” – uzasadnia wybór ambasadora Arkadiusz Dobosz, Whiskies Marketing Manager w Wyborowa Pernod Ricard. „Dlatego, gdy postanowiliśmy zainicjować akcję, wspierającą postawę Sine Metu, od razu pomyśleliśmy o Piotrze Kędzierskim. Film to dopiero początek naszej kampanii. Współpraca ma charakter długofalowy, a w przygotowaniu mamy kilka dużych niespodzianek” – zapowiada dalej.


Piotr Kędzierski dla Jameson

Temat współpracy skomentował także sam dziennikarz: „Uważam, że warto być odważnym, aby pozostać młodym. To nie żaden banał rodem z książek coachingowych. Te słowa doskonale oddają ducha postawy Sine Metu, udowadniającej, że warto robić swoje i nie chodzić po utartych ścieżkach”. Kędzierski wyjasnia dalej: „tego typu zasady są mi bardzo bliskie, dlatego nie zastanawiałem się nawet chwili, kiedy marka Jameson zaproponowała mi współpracę. Wspólnie rozpropagujemy tę postawę i będziemy robili masę fajnych rzeczy”.

Jak dowiedziało się PRoto.pl, wizerunek ambasadora pojawił się także w materiałach POS Jameson. Kędzierski będzie dalej wspierać markę w innych działaniach. W październiku wraz ze swoim projektem Rakieta wystąpi na cyklu imprez „Jameson 25. Godzina”. Na ten moment firma nie podaje więcej informacji.

O to, jak długo potrwa współpraca dziennikarza z producentem napoju zapytaliśmy przedstawiciela MSLGROUP – agencji odpowiedzialnej za kompleksowe wsparcie PR-owe projektu. „Będzie to współpraca długofalowa” – zapowiedział Denis Pluskota w rozmowie z PRoto.pl, jednak nie zdradził więcej szczegółów.

MSLGROUP oraz Wyborowa korzystają z danych Instytutu Monitorowania Mediów.

(bm)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin