.

 

Anna Pawłowska-Pojawa z PMPG Polskie Media do PAP-u

dodano: 
08.02.2018
komentarzy: 
0

Z końcem stycznia 2018 roku Anna Pawłowska-Pojawa odeszła ze stanowiska PR Managera grupy PMPG Polskie Media. Wraz z początkiem lutego 2018 roku objęła funkcję kierownika marketingu w Polskiej Agencji Prasowej.

Pawłowska-Pojawa w PMPG pracowała przez 10 lat. Odpowiadała za promocję największych i najważniejszych projektów, realizowanych przez media należące do grupy. Koordynowała również udział mediów firmy m.in. w Forum Ekonomicznym w Krynicy-Zdrój oraz współpracę z organizatorami innych wydarzeń. Ponadto, odpowiadała za przygotowanie i realizację kompleksowej strategii medialnej oraz relacji inwestorskich PMPG Polskie Media.

Jako kierownik marketingu w PAP-ie będzie zajmować się obszarem marketingu i komunikacji.

Grupa PMPG Polskie Media nie wyznaczyła jeszcze nowej osoby na stanowisko PR Managera. (jg)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin