Awanse w Skanska. Anna Wiśniewska dyrektorem ds. komunikacji i marketingu

dodano: 
22.04.2020
komentarzy: 
0

Firma Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej wprowadziła zmiany w zespole komunikacji i marketingu – awansowano czterech pracowników. Zmiany związane są z reorganizacją struktury firmy i procesem centralizacji na poziomie regionu, które rozpoczęto w styczniu 2020 roku.

Anna Wiśniewska, dotychczasowa menedżer ds. marketingu i komunikacji, awansowała na stanowisko dyrektora ds. marketingu i komunikacji. W nowej roli pokieruje zespołami ekspertów w całej jednostce biznesowej – w Polsce, Rumunii, Czechach i na Węgrzech.

Wiśniewska pracę w Skanska rozpoczęła w 2011 roku. Zarządzała zespołem marketingu i komunikacji – najpierw w Polsce, a następnie na poziomie regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Poza koordynacją wszystkich działań w tym zakresie zajmowała się też wprowadzeniem do organizacji i na rynek nowych konceptów: Workplaces by Skanska i Futureproof Workplaces by Skanska. Opracowała także strategię marketingową Futureproof i stworzyła standard produktu Scandinavian Lobby Guidelines dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Polbank EFG (jako Assistant), Wydawnictwie Olesiejuk (na stanowisku Children's literature translator) oraz redakcji TVN24 (jako Journalist Assistant). Jest absolwentką politologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz kierunku international relations and affairs na Northeastern Illinois University.

Anna Wiśniewska

Anna Wiśniewska

Alexandra Bucur awansowała na stanowisko menedżera ds. marketingu i komunikacji projektów. Będzie koordynować prace w tym zakresie w całej jednostce biurowej Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej. Stworzony przez nią w tym celu zespół będzie zajmował się wprowadzaniem projektów na rynek, pozycjonowaniem inwestycji oraz ich bieżącą komunikacją.

Bucur ma 12 lat doświadczenia marketingowego obejmującego tworzenie marek i rozwijanie produktów w ramach różnorodnych zespołów projektowych. Do zespołu Skanska dołączyła w 2016 roku. Poprzednio, jako menedżer ds. marketingu i komunikacji, odpowiadała za koordynację działań na rynku rumuńskim i węgierskim.

Alexandra Bucur

Alexandra Bucur

Petra Machartová objęła stanowisko menedżera ds. marketingu korporacyjnego. Będzie ściśle współpracować z zespołem ds. sprzedaży i leasingu. Zadba również o odpowiednie pozycjonowanie portfolio projektów Skanska w regionie oraz umocnienie marki poprzez jej większą rozpoznawalność wśród kluczowych klientów.

Machartová jest związana z czeską spółką biurową Skanska od 2012 roku. Wcześniej pracowała jako koordynator ds. marketingu i komunikacji – realizowała strategie marketingowe i strategie budowania marki dla pięciu budynków komercyjnych w Pradze. W ramach półrocznego pobytu w Sztokholmie wspierała biznes biurowy Skanska w krajach skandynawskich, w tym realizowała działania na rzecz rozwoju kultury innowacyjności.

Petra Machartova

Petra Machartová

Awansowano również jedną osobę z zespołu zajmującego się komunikacją korporacyjną. Aleksandra Markiewicz, dotychczas odpowiedzialna za komunikację na poziomie Europy Środkowo-Wschodniej, objęła stanowisko menedżerki ds. komunikacji korporacyjnej. Będzie odpowiedzialna za wprowadzenie scentralizowanej strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w ramach całej jednostki biznesowej w Europie Środkowo-Wschodniej.

Markiewicz dołączyła do Skanska w 2012 roku jako koordynatorka ds. marketingu i komunikacji. Odpowiadała za projekty biurowe we Wrocławiu, Katowicach oraz Krakowie. Pełniła także kilka innych funkcji, w ramach których zajmowała się m.in. projektami realizowanymi w zespole komunikacji firmy w Sztokholmie oraz zarządzaniem komunikacją zewnętrzną trzech jednostek biznesowych w Polsce z branży budowlanej, mieszkaniowej i biurowej.

Aleksadra Markiewicz

Aleksandra Markiewicz

(ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin