Diesel otworzył stoisko z własnymi „podróbkami”

dodano: 
20.02.2018
komentarzy: 
0

Znane marki na całym świecie mają problem z podrabianiem ich produktów. Diesel postanowił podejść do sprawy nietypowo i z humorem. Uruchomił stoisko z „podróbkami” własnych ubrań – opisuje portal highsnobiety.com. To działanie w ramach kampanii „Go With the Fake”.

Marka otworzyła pop-up store na rogu Broadway i Canal Street w nowojorskiej dzielnicy SoHo, w miejscu słynącym ze straganów oferujących podrobione produkty znanych firm. Na stoisku sprzedawano produkty z logo Diesla, różniącym się od oryginału tylko jedną literą – czytamy. Były to oryginalne przedmioty, albo pochodzące z kolekcji marki, tylko ze zmienionym logo, albo zaprojektowane przez zespół Diesla specjalnie na potrzeby tej akcji.

Źródło informuje, że stoisko otworzono po cichu, bez żadnej promocji, i zatrudniono osoby, które zwabiały niepodejrzewających niczego klientów, których sfilmowano na potrzeby wideo będącego częścią kampanii.

Od 13 lutego 2018 roku egzemplarze z tej kolekcji marki pojawiły się w sprzedaży na stronie diesel.com.

Szef firmy Diesel, Renzo Rosso, wyjaśnił, że zaintrygował go trend „logomanii” i świata podróbek, dlatego postanowił podejść do sprawy w sposób ironiczny. (mb)

Źródło:

highsnobiety.com, Diesel Bootlegs Itself With “DEISEL” Pop-Up in NYC, Jian DeLeon, 11.02.2018/ Zdjęcie główne: screen z filmu DEISEL - GO WITH THE FAKE
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin