.

 

Doctor Brew przekazuje 30 tys. zł na rzecz Kampanii Przeciw Homofobii

dodano: 
04.08.2021
komentarzy: 
0

Do Kampanii Przeciw Homofobii trafi 30 tys. zł od marki Doctor Brew. To wynik akcji, którą marka zorganizowała w związku z hejtem, który pojawił się pod zdjęciem przedstawiającym parę homoseksualną.

Marka piwa Doctor Brew 28 lipca 2021 roku zamieściła post ze zdjęciem homoseksualnej pary, będące elementem kampanii marki pod hasłem „Z buntu najlepsze”, zachęcającej do życia na własnych zasadach. Wpis wywołał mnóstwo homofobicznych komentarzy – między innymi zachęcających do bojkotu marki czy będących przejawem nienawiści wobec osób homoseksualnych.

W odpowiedzi na nienawistne komentarze przedstawiciel firmy Tomek Czechowski opublikował wideo, w którym podkreślił, że marka nie zgadza się z takim zachowaniem i nie daje przyzwolenia na obrażanie kogokolwiek. Zapowiedział też, że za każdy hejterski komentarz Doctor Brew przekaże 10 zł na rzecz Kampanii Przeciw Homofibii. Zebrało się 30 tys. zł, które wesprą KPH.

W koordynację akcji zaangażowana była agencja Labcon, odpowiedzialna za realizację kampanii “Z Buntu Najlepsze”. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin