Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Enterie Collective – nowa sieć agencji PR. niezależne agencje z siedmiu krajów europejskich stworzyły sieć specjalizującą się w komunikacji marek z branż cyfrowej i technologicznej. agencja z polski, która jest członkiem kolektywu, to profeina. oprócz polskiej firmy do kolektywu dołączyły agencje z danii (kemp & kjær), francji (com’i/o), niemiec (m3 pr), portugalii, hiszpanii (canella pr) i wielkiej brytanii (mustard pr). współpraca agencji z różnych państw ma umożliwić firmom rozszerzanie swojej działalności na wybrane kraje europejskie. enterie collective zapewni im całościową obsługę komunikacyjną. swoje usługi sieć kieruje do startupów i firm technologicznych – zarówno tych polskich, które planują europejską ekspansję, jak i zagranicznych, które chcą wejść do polski. „nasza inicjatywa wzięła się z zapytań naszych klientów, którzy po osiągnięciu sukcesów na lokalnym rynku, chcieli się nadal rozwijać poza granicami kraju. kilkukrotnie i z różnym efektem prowadziliśmy działania na zagranicznych rynkach z polski, jednak zdecydowaliśmy się postawić na lokalnych partnerów, którzy najlepiej znają specyfikę swoich rynków” – wyjaśnia magdalena górak, dyrektorka zarządzająca agencji profeina oraz pomysłodawczyni enterie collective. kolektyw oferuje takie usługi jak: analiza rynków i konkurencji, badanie lokalnych trendów, nawyków, preferencji i zachowań klientów, przygotowanie lub dostosowanie strategii komunikacji do lokalnej specyfiki, budowanie relacji z mediami i influencerami czy prowadzenie mediów społecznościowych. agencje, które tworzą sieć, zostały wybrane na podstawie doświadczenia we współpracy z firmami z branż cyfrowej i technologicznej. firmy, które są członkami kolektywu, współpracowały ze sobą np. podczas prowadzenia działań dla tego samego klienta na różnych rynkach. profeina korzysta z danych instytutu monitorowania mediów. (mb).
Niezależne agencje z siedmiu krajów europejskich stworzyły sieć specjalizującą się w komunikacji marek z branż cyfrowej i technologicznej. Agencja z Polski, która jest członkiem kolektywu, to Profeina.
Oprócz polskiej firmy do kolektywu dołączyły agencje z Danii (Kemp & Kjær), Francji (Com’I/O), Niemiec (m3 PR), Portugalii, Hiszpanii (Canella PR) i Wielkiej Brytanii (MUSTARD PR).
Współpraca agencji z różnych państw ma umożliwić firmom rozszerzanie swojej działalności na wybrane kraje europejskie. Enterie Collective zapewni im całościową obsługę komunikacyjną. Swoje usługi sieć kieruje do startupów i firm technologicznych – zarówno tych polskich, które planują europejską ekspansję, jak i zagranicznych, które chcą wejść do Polski.
„Nasza inicjatywa wzięła się z zapytań naszych klientów, którzy po osiągnięciu sukcesów na lokalnym rynku, chcieli się nadal rozwijać poza granicami kraju. Kilkukrotnie i z różnym efektem prowadziliśmy działania na zagranicznych rynkach z Polski, jednak zdecydowaliśmy się postawić na lokalnych partnerów, którzy najlepiej znają specyfikę swoich rynków” – wyjaśnia Magdalena Górak, dyrektorka zarządzająca agencji Profeina oraz pomysłodawczyni Enterie Collective.
Kolektyw oferuje takie usługi jak: analiza rynków i konkurencji, badanie lokalnych trendów, nawyków, preferencji i zachowań klientów, przygotowanie lub dostosowanie strategii komunikacji do lokalnej specyfiki, budowanie relacji z mediami i influencerami czy prowadzenie mediów społecznościowych.
Agencje, które tworzą sieć, zostały wybrane na podstawie doświadczenia we współpracy z firmami z branż cyfrowej i technologicznej. Firmy, które są członkami kolektywu, współpracowały ze sobą np. podczas prowadzenia działań dla tego samego klienta na różnych rynkach.
Profeina korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mb)