Facebook w Polsce udostępnia kolejne narzędzia wspierające przedsiębiorstwa w czasie pandemii

dodano: 
12.05.2020
komentarzy: 
0

Biuro prasowe Facebooka w Polsce informuje o nowych narzędziach oraz opcjach dla małych i średnich przedsiębiorstw, wspomagających je w związku z kryzysem wywołanym koronawirusem. Nowości mają umożliwić klientom wspieranie ulubionych firm.

Czytamy, że Facebook uruchamia m.in. osobną sekcję na platformie, która będzie zbierała wpisy firm, co ułatwi klientom dostęp do informacji publikowanych przez ich ulubione przedsiębiorstwa oraz tych, które są najbliżej użytkowników serwisu. Zainteresowani zostaną skierowani do tej opcji przez zakładkę Aktualności. Dodatkowo będzie istniała możliwość zapisania się na cotygodniowe powiadomienia z sekcji.

Portal informuje też o naklejce „Wspieraj małe firmy” w instagramowym Stories. Relacje zawierające nową naklejkę są dodawane do wspólnego katalogu u góry pasku relacji, dzięki czemu użytkownicy mogą zobaczyć inne firmy wspierane przez obserwowane profile. Dodatkowo na Facebooku pojawia się tag „Na rzecz” wyrażający wsparcie dla poszczególnych przedsiębiorstw.

Oprócz tego firmy będą mogły wyróżniać posty, które zawierają wiadomości związane z sytuacją przedsiębiorstwa w czasie pandemii. Umożliwi to wskazywanie klientom ważnych informacji, np. na temat zmienionych godzin otwarcia, dostępnych towarów, katalogu usług czy zasad sanitarnych.

Dalej czytamy o Centrum zasobów dla firm w aplikacjach Facebook i Instagram. Dzięki tej opcji przedsiębiorstwa mogą szybko i łatwo zapoznać się z informacjami dotyczącymi m.in. narzędzi biznesowych platform.

Pojawi się też skrzynka biznesowa w Messengerze, w której przedsiębiorcy będą mogli łatwiej zarządzać korespondencją firmy z klientami za pośrednictwem narzędzia, przez płynne przełączanie pomiędzy osobistym i firmowym kontem w ramach aplikacji. Kolejną pomocą będzie wtyczka Messengera na stronę internetową. Umożliwi ona rozpoczęcie rozmowy z przedsiębiorstwem i kontynuowanie jej za pośrednictwem aplikacji do rozmów. Wtyczka umożliwi też rozpoczęcie konwersacji z firmą osobom nieposiadającym konta na Facebooku. Biuro podaje, że testy tego narzędzia rozpoczną się z końcem maja.

Wcześniej informowaliśmy także o wprowadzeniu kart podarunkowych i możliwości sładania zamówień dań przez Stories. (kd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin