Facebook aktualizuje kryteria hierarchizowania wideo

dodano: 
08.05.2019
komentarzy: 
0

Facebook aktualizuje kryteria związane z hierarchizowaniem treści wideo w portalu – czytamy na stronie biura prasowego serwisu. Platforma położyła większy nacisk na treści oryginalne, takie, do których odbiorcy powracają, oraz te, które przyciągają uwagę widza przez co najmniej minutę. Filmy, które będą spełniać te kryteria, będą miały większą szansę na zarekomendowanie w zakładkach news feed, Facebook Watch oraz w opcji „kolejny film” – podaje platforma.

Po aktualizacji istotnym kryterium przy dystrybucji wideo będzie wierność odbiorców. Algorytmy Facebooka sprawdzą, czy widzowie powracają do treści danego autora na przestrzeni tygodnia. Równie ważny będzie czas wyświetlania wideo – największą szansę na zarekomendowanie będą miały te nagrania, które widzowie oglądają średnio przez trzy minuty. Serwis pisze również, że zacznie ograniczać treści nieoryginalne, przerobione z innych źródeł oraz powielane przez innych użytkowników. (pm)

Źródło:

newsroom.fb.com/Updates to Video Ranking, David Miller, 6.05.2019
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin