Facebook stworzył sekcję z inspiracjami dla reklamodawców

dodano: 
11.12.2018
komentarzy: 
0

Facebook przygotował sekcję z inspiracjami dla reklamodawców – facebook.com/business/inspiration. Na stronie można znaleźć „najciekawsze reklamy wybrane przez zespół Creative Shop Facebooka”. Są tam przykłady kreacji, które mogą być wykorzystywane na Facebooku, Instagramie, w Messengerze i Audience Network.

Reklamy można wyszukiwać na podstawie ich formatu, np. reklamy w formie zdjęć, wideo, karuzelowe itp., bądź wybierając konkretną platformę, np. Instagram czy Messenger.

Ponadto można wyszukiwać też najskuteczniejsze reklamy wideo z danej branży w wybranym miesiącu. Do tej pory jako okres, który można przeszukiwać, uwzględniono sierpień i wrzesień 2018 roku, a jako region – Amerykę Północną. Liczba branż jest natomiast obecnie ograniczona do sześciu.

„Reklamy są wybierane przez algorytm uwzględniający takie czynniki, jak generowana aktywność, zwrot z inwestycji i najlepsze praktyki dotyczące tworzenia materiałów reklamowych. O pojawieniu się reklamy w zestawieniu decyduje miesiąc, w którym spełnia ona nasze kryteria, nie miesiąc, w którym została opublikowana” – czytamy na stronie opis tej funkcji.

W nowo utworzonej sekcji z inspiracjami znalazły się też wskazówki, które mają ułatwić tworzenie kreacji „autentycznych i zgodnych z założeniami strategicznymi”. Autorzy zwracają uwagę m.in. na czas trwania reklam, kadrowanie filmów czy dźwięk. Na stronie można znaleźć też propozycje narzędzi, które mają pomóc w tworzeniu kreacji. Wśród nich są m.in. Centrum Reklam, Mobile Studio czy Facebook IQ. (pp)

Źródło:

facebook.com/business/inspiration
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin