Facebook testuje naklejki call to action dla stron w sekcji Stories

dodano: 
04.01.2019
komentarzy: 
0

Facebook testuje naklejki call to action, które strony mogłyby dodawać w publikowanych materiałach w sekcji Stories – podaje wersm.com. Jako pierwszy zauważył to Ahmed Ghanem, a następnie sprawę nagłośnił Matt Navara – czytamy. Administratorzy facebookowych stron mogliby dodawać do swoich relacji np. naklejki zachęcające do kupienia czy zarezerwowania danej rzeczy – opisuje źródło.

Źródło: twitter.com/MattNavarra

„Nowa funkcja wywołuje bezpośrednie działanie tam, gdzie większość ludzi spędza obecnie czas – zamiast na facebookowych stronach, które w dzisiejszych czasach odwiedza niewiele osób” – twierdzi George Carey-Simos, autor tekstu. (pp)

Źródło:

wersm.com, Facebook Is Testing CTA Stickers In Page Stories, George Carey-Simos, 03.01.2018
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin