Fundacja „Dom w Łodzi” i akcja „Pozytywka”. Sławni na zdjęciach co poniedziałek

dodano: 
11.01.2016
komentarzy: 
0

W związku z Waszym dużym zainteresowaniem dotyczącym podsumowania ubiegłorocznych kampanii społecznych, postanowiliśmy co jakiś czas publikować nasz subiektywny przegląd ciekawych akcji. W tym tygodniu zainteresowały nas działania Fundacji „Dom Łodzi” i ich kampania „Pozytywka”.

Akcja ruszyła w styczniu pod hasłem„Warto myśleć pozytywnie. Zawsze” i potrwa do końca roku. Każdy tydzień będzie miał swojego bohatera. Zaczęło się od Muńka Staszczyka, wokalisty zespołu T.Love, który odwiedził siedzibę fundacji. „Słuchaliśmy z dziećmi utworów T. Love i tekst »Bądź pozytywnym wojownikiem« wciąż do nas wracał i dodawał niesamowitej energii. Tak narodził się pomysł »Pozytywki«, czyli wysyłania w świat motywujących, optymistycznych przesłań” – opowiada Jolanta Bobińska, szefowa Fundacji „Dom w Łodzi”.

W każdy poniedziałek 2016 roku fundacja będzie zamieszczać w internecie zdjęcie pozytywnego bohatera z jego optymistycznym przesłaniem. Do akcji dołączyli też inni artyści, m.in.: Joanna Madej, Angela Gaber, Same Suki, Aleksandra Szwed, bracia Golec, Jakub Jerzy Buczyński, Przemysław Kozłowski, Wojciech Droszczyński.

Pod koniec roku ze zdjęć bohaterów może zostać stworzony kalendarz, jeśli znajdą się sponsorzy. Planowana jest także wystawa fotograficzna i aukcja cytatów z autografami Bohaterów. Pieniądze z jego sprzedaży wsparłyby Fundację „Dom w Łodzi”.

„Pozytywka” ma swoje logo, wszystkie zdjęcia będą mieć spójną szatę wizualną. Zadbało o to studio graficzne Progressivo PSV, które charytatywnie opiekuje się Fundacją – informuje w komunikacie prasowym Marta Libiszowska–Jóźwiak, przedstawicielka fundacji. (mw)

komentarzy:
0

Zobacz także...

W Szwecji pojawiły się interaktywne billboardy, które zaczynają kaszleć, gdy w pobliżu znajdzie się palacz. Autorem nietypowej kampanii jest szwedzka sieć aptek „Apotek Hjärtat”. O szczegółach czytamy w serwisie rtm.com...

Eksperci zwracają uwagę m.in. na to, że ważne społecznie tematy były zarówno inspiracją, jak i nośnikiem dla prowadzonych akcji...

Wspólne spędzanie czasu ojców z córkami przekłada się na ich pewność siebie i sukcesy w dorosłym życiu - przekonuje firma Mattel, która przygotowała spot. Film jest częścią cyklu kampanii „Możesz być, kim chcesz”...

Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin