LifeTube stworzył agencję Glow. Będzie zajmować się branżami beauty, fashion i lifestyle

dodano: 
13.05.2019
komentarzy: 
0

W maju 2019 roku ogłoszono powstanie Glow by LifeTube. Strategiczna jednostka biznesowa, która powstała z działu beauty LifeTube'a, specjalizuje się w branżach beauty, fashion oraz lifestyle. Zajmie się realizacją multiplatformowych kampanii reklamowych z udziałem influencerów, organizacją eventów, optymalizacją kampanii wideo oraz tworzeniem od podstaw nowych kanałów marek na YouTubie. Glow nie jest osobną firmą, jednak będzie funkcjonowało jako samodzielna jednostka.

„Kiedy w 2015 roku rozpoczynałam pracę w LifeTubie, kategoria beauty praktycznie nie istniała w sieci oraz na rynku. Na YouTubie działało wiele dobrych i jakościowych kanałów, ale klienci dopiero zaczynali dostrzegać ich potencjał. Od tamtego czasu zmieniło się wiele, o czym świadczy choćby fakt, że prawie 50 proc. wszystkich współprac, które realizował LifeTube, to właśnie działania z influencerami z tej kategorii. Tym bardziej cieszy mnie fakt, że projekt, o którym rozmawialiśmy wewnętrznie od ponad dwóch lat, w końcu się urzeczywistnił i razem z zespołem będziemy mogły budować nową jakość obsługi oraz realizacji” – komentuje Małgorzata Dumin, Business Unit Director, która stanęła na czele Glow.

Glow by LifeTube, które komunikuje się jako agencja influencer marketingu, aktualnie współpracuje z 40 twórcami na YouTubie takimi jak Ola Żuraw, Adrianna Grotkowska, AlexMandostyle, Panna Joanna czy Love And Great Shoes. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin