.

 

II Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji już za nami

dodano: 
15.06.2018
komentarzy: 
0

24 maja 2018 roku w warszawskim Multikinie Ursynów odbyła się II Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji. Uczestnicy wydarzenia mogli wysłuchać ośmiu prelekcji prowadzonych przez ekspertów ds. komunikacji, a także debaty zatytułowanej „Sprzedaż w rękach PR-u. Czyli czy PR sprzedaje?”.

Konferencja rozpoczęła się od wystąpienia prof. Jerzego Bralczyka, który mówił o tym, jak się dobrze prezentować i posługiwać językiem polskim.

Swoje prelekcje wygłosili również m.in. Anna Miotk, która opowiadała o sposobach mierzenia i rozliczania działań PR, Urszula Podraza, której wystąpienie dotyczyło zarządzania reputacją marki w sytuacjach kryzysowych, czy Jakub Biel oraz Katarzyna Dworzyńska, którzy podczas swoich wykładów mówili o tym, jak wypromować nowy produkt, usługę lub firmę.

Podczas konferencji odbyła się też debata, której uczestnicy zastanawiali się nad odpowiedzią na pytanie, czy PR sprzedaje.

PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia. (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin