Instagram pozwoli oznaczać współprace reklamowe w IGTV

dodano: 
30.09.2019
komentarzy: 
0

Instagram wprowadza opcję Branded Content Tag w IGTV – informuje wersm.com. Dostęp do funkcji dostaną właściciele profili biznesowych i konta twórców.

Jak podaje źródło, aby skorzystać z nowej możliwości przed upublicznieniem wideo należy kliknąć „Advanced Settings” („Ustawienia zaawansowane” – przyp. red.) i wybrać opcję „Tag Business Partner” („Oznacz partnera biznesowego” – przyp. red.). Markę można wybrać tylko wtedy, gdy ta na swoim profilu zatwierdzi konto osoby publikującej film. Czytamy, że oznaczona treść będzie opatrzona napisem „Paid Partnership With” („Płatna współpraca z” – przyp. red.) oraz nazwą marki opłacającej reklamę.

Instagram wprowadził Branded Content Tag w IGTV pod koniec września 2019 roku, trzy miesiące po ogłoszeniu możliwości sponsorowania postów w całym serwisie. Źródło zwraca jednak uwagę, że nowa opcja nie jest rewolucyjna, bo statystyki IGTV nie są zadowalające i nie jest to wiodąca platforma wideo w internecie.

Czytaj także: Czy twórcy sami jeszcze wierzą w swoją platformę? Opinie ekspertów po pierwszych urodzinach IGTV

(ak)

Źródło:

wersm.com, Instagram Brings Branded Content Tags To IGTV, George Carey-Simos, 29.09.2019
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin