Instagram ułatwia komunikację z profilami firm

dodano: 
11.05.2018
komentarzy: 
0

W związku z tym, że coraz więcej użytkowników Instagrama wykorzystuje portal do komunikacji ze swoimi ulubionymi markami, twórcy serwisu społecznościowego postanowili wprowadzić nowe aktualizacje, które ułatwią interakcję firm z ich odbiorcami.

Dotychczas wiadomości prywatne między kontami marek a potencjalnymi klientami były traktowane tak samo jak konwersacje między indywidualnymi osobami. W momencie, gdy użytkownik wysłał wiadomość do danej firmy, która nie obserwowała go na Instagramie, automatycznie trafiała ona do folderu „oczekujące” i była widoczna dopiero po jej zaakceptowaniu.

Teraz dzięki nowej aktualizacji wszystkie wiadomości od razu pojawiają się w głównej skrzynce odbiorczej. Co więcej – dodano opcję oznaczania najważniejszych wiadomości gwiazdką oraz możliwość ich filtrowania na przeczytane i nieprzeczytane. W najbliższym czasie testowana będzie również funkcja szybkich odpowiedzi, która umożliwiłaby ekspresowe reagowanie na często zadawane pytania – czytamy na blogu Instagrama.

Nowa aktualizacja Instagrama we wiadomościach

Kolejną aktualizacją wprowadzoną do serwisu społecznościowego są tzw. „przyciski działania”, czyli CTA, które dają użytkownikowi możliwość np. dokonania rezerwacji stolika w danej restauracji, zakupu biletów, umówienia spotkania czy rozpoczęcia zamówienia bez konieczności opuszczania portalu. W związku z wprowadzeniem nowego przycisku Instagram podjął się współpracy z takimi aplikacjami partnerskimi jak: Acuity, Atom Tickets, Booksy, ChowNow, Eatstreet, Eventbrite, Fandango, GrubHub, MyTime, OpenTable, Reserve, Restorando, Resy, SevenRooms, StyleSeat, Tock oraz Yelp Reservations, zaś już niedługo dodane zostaną też: Appointy, Genbook, LaFourchette, MINDBODY, Schedulicity, SetMore, Shedul i Vagaro.

Więcej informacji o tym, jak dodać przyciski CTA do profilu firmowego na Instagramie, znajduje się na stronie. (jg)

Źródło:

business.instagram.com
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin