Jerzy Owsiak Gwiazdą PR, Fundacja WOŚP z Nagrodą Publiczności. Złote Spinacze 2018 wręczone!

dodano: 
10.12.2018
komentarzy: 
1

7 grudnia 2018 roku poznaliśmy zwycięzców XVI edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations.

Jurorzy w tym roku nagrodzili projekty w 32 kategoriach konkursowych. Już po raz trzeci w kategoriach głównych i sektorowych przyznawano złote, srebrne i brązowe wyróżnienia. W kategoriach specjalnych wręczono tylko Złote Spinacze.  

Przyznano 20 Złotych Spinaczy, 34 Srebrne oraz 28 Brązowych.

Złote Spinacze

Nagrodę Publiczności, której PRoto.pl było partnerem, zdobyli Fundacja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, BOSCATA Jacek Stachera za projekt 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Tytuł Gwiazdy PR otrzymał Jerzy Owsiak, a Tytanowy Spinacz – czyli nagroda dla „najlepszego w konkursie” – drugi rok z rzędu trafił do agencji Big Picture.

Po raz pierwszy w historii konkursu przyznana została nagroda redakcji rp.pl, którą otrzymała agencja Lighthouse oraz Nissan Sales Central & Eastern Europe za projekt Electric Explorer African Challenge 2018.

Lista wszystkich nagrodzonych projektów poniżej:

Kategorie główne:

PR korporacyjny

ZŁOTO
Koleje Dolnośląskie pierwszym wyborem Dolnoślązaków – Komunikacja Plus, Koleje Dolnośląskie

SREBRO
Komunikacja rebrandingu sieci Statoil na Circle K – Grayling Poland, Circle K Polska

BRĄZ
#RABENEXPRESS – Grupa Raben, Agencja kreatywna Good For You

PR produktu

ZŁOTO
Surface AntyLuwr – d*fusion communication, Microsoft Polska

SREBRO
Electric Explorer African Challenge 2018 – Lighthouse, Nissan Sales Central & Eastern Europe

BRĄZ
Homo Smartus – MSLGROUP, FIBARO

Komunikacja antykryzysowa i/lub kryzysowa

SREBRO
Prawda kontra sensacja – ochrona wizerunku polskiego drobiu – Partner of Promotion

BRĄZ
Otwarcie po falstarcie – komunikacja kryzysowa FORUM Gdańsk – Agencja ESKADRA, Multi Poland, Inn|tu

Zmiana technologiczna – kampania informacyjna i komunikacja antykryzysowa – Bank Credit Agricole

Public Affairs i Lobbying

SREBRO
Ogólnopolski program zwalczania grypy – Procontent Communication, Fundacja Nadzieja dla Zdrowia

Kampania „TAK dla otwartych niedziel” – MSLGROUP, Polska Rada Centrów Handlowych

Walka o 500 tys. Polskich pracowników delegowanych w UE – Esgian Agnieszka Porębska, Inicjatywa Mobilności Pracy

Kampania społeczna

ZŁOTO
Dopal cenę swojej śmierci – Urząd Miasta Mysłowice, Agencja PR Pan Pikto

SREBRO
Odłóż smartfon i żyj – Panato PR, Tramwaje Warszawskie

BRĄZ
Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów – Cohn&Wolfe, Grey Group Poland, Fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie

Komunikacja wewnętrzna

ZŁOTO
Nutricia Medyczna – komunikacja bez granic – Nutricia Poland

SREBRO
Gramy dla 2020 – program komunikacji nowej wizji Grupy Żywiec – Grupa Żywiec

BRĄZ
Razem Lepsi: poza podziałami w nowych biurach Skanska – PinPoint agencja komunikacji wewnętrznej, Skanska

Event komercyjny

SREBRO
Wedel Up – Zagrajmy inaczej – Walk PR, LOTTE Wedel, Dom Mediowy OMD

Wirtuozi od kuchni – Targi w Krakowie          

BRĄZ
Björk Digital w Starym Browarze – Big Picture, Stary Browar, Art&Fashion Forum by Grażyna Kulczyk

Event społeczny

ZŁOTO
Niezniszczalna tęcza – 180heartbeats + JUNG v MATT

SREBRO
Bielsko Biała dla Toma Hanksa – Polskie Linie Lotnicze LOT, Monika Jaskólska, Rafał Sonik, Gemini Park Bielsko-Biała, BB Oldtimer Garage, Carlex Design, Jadęzabiorę.pl, Lotnisko Chopina, Miasto Bielsko Biała, Manuka Communication

26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, BOSCATA Jacek Stachera

Launch produktu, usługi lub firmy

SREBRO
W przyszłym tygodniu Allegro rozwali system – Big Picture, Allegro

IKEA po sąsiedzku – Agencja Warszawa      

BRĄZ

Operacja Fujitsu, kryptonim KATE (KAT-Katowice, E-expansion) – Linkleaders, Fujitsu Poland

Sustainability&CSR Communications

SREBRO
Dialog Społeczny Grupy Żywiec – rozwijamy społeczności – Grupa Żywiec

BRĄZ
Zrozumieć starość – Promedica24, Fundacja Zaczyn, Procontent Communication, Walk Creative

Internet naszego dzieciństwa, czyli Podwórko Talentów NIVEA – Partner of Promotion, NIVEA

PR miejsca, miasta lub regionu

SREBRO
Björk Digital w Starym Browarze – Big Picture, Stary Browar, Art&Fashion Forum by Grażyna Kulczyk

BRĄZ
Katowice postawiły na esport. Wygrały wizerunkowo i finansowo – Mindspot, ESL, Katowice

Social media

ZŁOTO
Witamy w McDonald’s. Poznaj nas i zobacz, jacy jesteśmy – 24/7 Communication, McDonald’s

SREBRO
Pol’and’Rock Festival 2018 – Zaraz Będzie Czysto – Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, BOSCATA Jacek Stachera

BRĄZ
Wikingowie przejmują Polskę: TV HISTORY w czasach streamingu – Uszka w Barszczu & Dom Mediowy Czarna Owca, A+E Networks

Business-to-Business PR

ZŁOTO
#ETtalks – Engineering Tomorrow talks – Danfoss Poland

BRĄZ
TAKMAN – On Board Think Kong, #bergerchojnacki

W przyszłym tygodniu Allegro rozwali system – Big Picture, Allegro

Media relations

ZŁOTO
Eurosport 360 – Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pyeongchang 2018  – United PR, Eurosport

SREBRO
Barbie Shero 2018, jak dotrzeć do milionów? – ConTrust Communication     

W przyszłym tygodniu Allegro rozwali system – Big Picture, Allegro

Rojst – premiera oryginalnej produkcji Showmax – Flywheel PR, Showmax  

BRĄZ
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą – MSLGROUP, Nutricia Medyczna

Employer Branding

ZŁOTO
Witamy w zespole McDonald's – MJCC, McDonald’s Polska

BRĄZ
Operacja Fujitsu, kryptonim KATE (KAT-Katowice, E-expansion) – Linkleaders, Fujitsu Poland

Let's Orange – angażujemy studentów! – 24/7 Communication           

Content Marketing – Branded Content

ZŁOTO
Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów – Cohn&Wolfe, Grey Group Poland, Fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie

SREBRO
zRozum – grupa Abstra i Uniwersytet SWPS – SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny, Grupa Abstra

LenovoZone.pl – najlepsza strona technologii – FFW Communication, Lenovo Polska

Kategorie sektorowe:

Technologia, IT, telekomunikacja

SREBRO
Hope County FM – głos nadziei w Twoim domu – MSLGROUP, Ubisoft Polska

Operacja Fujitsu, kryptonim KATE (KAT-Katowice, E-expansion) – Linkleaders, Fujitsu Poland

Rebtel – telefonia mobilna zbudowana na ambasadorach marki – Publicon, Rebtel, Agencja Golf

BRĄZ
W przyszłym tygodniu Allegro rozwali system – Big Picture, Allegro

Finanse

ZŁOTO
Kampania przeprowadzkowa Przystanek mBank – Linkleaders, mBank

SREBRO
Zmiana technologiczna – kampania informacyjna i komunikacja antykryzysowa – Bank Credit Agricole

BRĄZ
Mastercard z blogerami na trzech kontynentach – Mastercard, Solski Communications     

Uroda, higiena i wellness

SREBRO
Head&Shoulders #GoScalpBrave. Fryzury na Mundial – Partner of Promotion          

BRĄZ
Historia sukcesu pisanego szminką… Sephora – Sephora, Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką

Moda i styl życia

BRĄZ
LPP podbija Londyn – salon Reserved na Oxford Street – Lighthouse, LPP

Sektor spożywczy

ZŁOTO
Vegan is the new black – Big Picture, ProVeg

SREBRO
BurgerLOVE – brawurowy debiut MAX Burgers na polskim rynku – Hill+Knowlton Strategies Poland

Kultura i media

SREBRO
Björk Digital w Starym Browarze - Big Picture, Stary Browar, Art&Fashion Forum by Grażyna Kulczyk

BRĄZ
Premiera serialu Canal+ „Kruk. Szepty słychać po zmroku” – Havas PR Warsaw, nc+

Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj” – Turner Broadcasting System Poland, dotrelations

Medycyna i zdrowie

ZŁOTO
Szczepienia.info – rzetelnie o szczepieniach – Testa Communications, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny

SREBRO
„Profilaktyka, Człowieku!”, czyli jak skłonić millenialsów do zdrowych nawyków! – Hill+Knowlton Strategies Poland, VML Poland

BRĄZ
Adamed dla Seniora – Walk PR, Adamed

Sport

ZŁOTO
Eurosport 360 – Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pyeongchang 2018 – United PR, Eurosport   

Turystyka i rekreacja

BRĄZ
Zdobądź pracę marzeń z EF Polska – Remarkable Ones, Social Leaders, Education First Polska

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

ZŁOTO
Forum Gdańsk: od betonowego kloca do nowego centrum miasta – Inn|tu, Multi Poland, Grupa Eskadra

SREBRO
Ikea po sąsiedzku – Agencja Warszawa         

Świąteczna kampania społeczna Światłoczuli – Agencja Warszawa, ROmedia Agencja Public Relations

Przemysł i infrastruktura

BRĄZ
Program reorganizacji RAFAKO S.A. – Attention Marketing

Motoryzacja i transport

ZŁOTO
Electric Explorer African Challenge 2018 – Lighthouse, Nissan Sales Central & Eastern Europe

SREBRO
BMW Tech Club – serce motoryzacji to technologie – Mindspot, BMW Group Polska

BRĄZ
gra o [psieżycie] – Imago Public Relations, Stalexport Autostrada Małopolska

NGO i sektor publiczny

ZŁOTO
Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów – Cohn&Wolfe, Grey Group Poland, Fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie

SREBRO
Dopal cenę swojej śmierci – Urząd Miasta Mysłowice, Agencja PR Pan Pikto

BRĄZ
26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, BOSCATA Jacek Stachera    

Kategorie specjalne:

Kreatywność

ZŁOTO
Surface AntyLuwr – d*fusion Communication, Microsoft Polska

Efektywność

ZŁOTO
Sprawdź Promile – BOSCATA Jacek Stachera, Kompania Piwowarska, Złoty Melon

Research&Insight (partnerem kategorii był Instytut Monitorowania Mediów)

ZŁOTO
Witamy w zespole McDonald's – MJCC, McDonald’s Polska

 

PRoto.pl było patronem medialnym konkursu.

Źródło:

Zdjęcie główne: Michał Gmitruk
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin