To już oficjalne - koniec Euro RSCG. Teraz Havas Worldwide

dodano: 
25.09.2012
komentarzy: 
0

To już oficjalne - Euro RSCG Worldwide odchodzi w zapomnienie. Sieć zmieniła nazwę na Havas Worldwide, w ramach którego Euro RSCG Sensors to od dziś Havas PR Warsaw, a dawne Euro RSCG Warsaw - Havas Worldwide Warsaw.

Zarząd Havas Worldwide w Polsce poinformował również o zmianach w Havas PR Warsaw. Michał Olbrychowski i Dominika Nawrocka, dotychczas pełniący funkcje associate directorów w Euro RSCG Sensors, awansują na stanowiska executive directorów. Olbrychowski odpowiada za operacyjne zarządzanie agencją, a Nawrocka za rozwój oferty w obszarze komunikacji zintegrowanej i budowanie synergii z innymi agencjami Havas Worldwide. Katarzyna Przewuska pozostaje prezesem zarządu Havas PR Warsaw.

Zmiany nie ominęły także Havas Engage Warsaw (dawniej Euro RSCG 4D) oraz Havas Worldwide Digital Warsaw (dawniej Euro RSCG Digital). Małgorzata Begier i Marcin Koszyk, dotychczas pełniący funkcje group account directorów w Euro RSCG 4D, awansują na stanowiska executive directorów w Havas Engage Warsaw. Natomiast nowa nazwa Euro RSCG Marketing House to Marketing House – part of Havas Worldwide.

CEO Havas Worldwide Warsaw został mianowany Antoine Kolendowski, który podkreślił, że agencja będzie teraz ewoluować w kierunku komunikacji zintegrowanej, poszerzając ofertę usług o kompetencje marketing services, public relations i digital. Katarzyna Przewuska, COO Havas Worldwide Warsaw, dodała natomiast: „Dążymy do tego, aby komunikacja digital i w mediach społecznościowych stała się nieodłącznym elementem codziennej pracy wszystkich agencji Havas Worldwide w Polsce. Dlatego zgodnie z globalnym kierunkiem marka Havas Worldwide Digital stanie się wspólną platformą dla działań prowadzonych w tym obszarze przez nas na rynku lokalnym”. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin