.

 

Kampania dla hoteli Ibis z Sarsą najbardziej innowacyjna

dodano: 
07.12.2018
komentarzy: 
0

Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” została nagrodzona Grand Prix i złotem w kategorii Most innovative campaign in approach and tools konkursu Eventiada IPRA Golden World Awards 2018. Projekt Grupy Hotelowej Orbis współprzygotowywały agencje TheProduction, VML oraz Public Dialog.

„Projekt był niezwykle ciekawym wyzwaniem intelektualnym i komunikacyjnym dla naszego zespołu, za co serdecznie dziękujemy AccorHotels. Myślę, że to dobry przykład jak marki mogą w przeładowanej informacyjnie rzeczywistości angażować konsumentów i zapraszać do swojego świata” – skomentował Paweł Bylicki, prezes agencji Public Dialog.


Paweł Bylicki z nagrodami po gali konkursu Eventiada IPRA Golden World Awards 2018

Celem „ibis. tu mieszka muzyka” było stworzenie przestrzeni komunikacji dla marki i millenialsów – by to osiągnąć, zorganizowano konkurs muzyczny, w którym głosy mogli oddawać internauci. Działaniom w internecie towarzyszyły akcje w hotelach. Zbudowano też studio nagraniowe i przygotowano koncert finałowy, na którym wystąpił ambasadorka marki, wokalistka Sarsa, a towarzyszyli jej laureaci konkursu wybrani spośród ponad 300 osób.

Czytaj więcej: Kiedy marka robi własne talent show

Eventiada IPRA Golden World Awards to konkurs komunikacyjny odbywający się w Europie Wschodniej. W tym roku projekty zgłaszały firmy z 13 krajów: z Azerbejdżanu, Armenii, Białorusi, Bułgarii, Węgier, Kazachstanu, Litwy, Polski, Rosji, Serbii, Tadżykistanu, Chorwacji i Estonii. Jury przewodniczył Bart de Vries, szef International Public Relations Association (IPRA). Nagrody wręczono podczas gali, która odbyła się 6 grudnia 2018 roku w Moskwie. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin