Krokodyl tymczasowo znika z koszulek marki Lacoste

dodano: 
05.03.2018
komentarzy: 
0

Odkąd Lacoste wprowadziło swoje logo z krokodylem w 1936 roku, firma ani razu nie wykorzystała podobizny innego zwierzęcia – aż do teraz. Jak podaje cnn.com, producent odzieży i obuwia w ramach kampanii „Ratujmy nasze gatunki” (ang. „Save Our Species”) autorstwa Międzynarodowej Unii Ochrony Przyrody (ang. International Union for Conservation of Nature, IUCN) zastąpiło dotychczasowe logo na białych koszulkach polo wizerunkami 10 zwierząt zagrożonych wyginięciem.


Źródło: instagram.com/lacoste

Grafiki umieszczane na wysokości piersi ukazują m.in. tygrysa sumatrzańskiego i morświna kalifornijskiego. Liczba wyprodukowanych egzemplarzy odpowiada liczbie żyjących zwierząt, w związku z tym np. ostatni z wymienionych wyżej gatunków znajduje się jedynie na 30 białych koszulek polo – pisze cnn.com.

Dochód ze sprzedaży odzieży zostanie przeznaczony na kampanię IUCN. (mp)

Zdjęcie główne: instagram.com/lacoste

Źródło:

cnn.com, Lacoste adopts temporary logo to help endangered species, David Blank, 04.08.2018
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin