.

 

„Kryzys” na Facebooku MediaMarkt Polska?

dodano: 
26.10.2017
komentarzy: 
0

20 października 2017 roku na facebookowej stronie MediaMarkt Polska zaczęły się pojawiać wpisy, które wywołały zainteresowanie internautów.

Źródło: facebook.com/MediaMarktPolska

Użytkownicy Facebooka zaczęli zastanawiać się, czy ktoś włamał się na profil marki, czy może jest to część zaplanowej kampanii. 23 października MediaMarkt Polska opublikowało oświadczenie w tej sprawie.

Źródło: facebook.com/MediaMarktPolska

Następnego dnia swoje stanowisko wydała także związana z marką agencja Heart&Brain.

Źródło: facebook.com/HeartBrain-156307551166389

Wczoraj, 25 października, MediaMarkt Polska wyjaśniło, kto odpowiadał za „kryzys” na facebookowej stronie marki. Sprawcą całego zamieszania okazał się Tytus de Zoo, czyli jeden z bohaterów nowej kampanii sieci.

W rozmowie z PRoto.pl Wioletta Batóg, PR Manager MediaMarktSaturn Polska, potwierdziła, że była to akcja teaserowa, która miała na celu wprowadzenie do komunikacji marki postaci Tytusa. Sieć sklepów wystartowała bowiem z nową kampanią wizerunkową, w której główne role odegrają bohaterowie kultowego komiksu „Tytus, Romek i A’Tomek”. Za kampanię i jej realizację, w tym również posty na fanpage’u, odpowiada agencja Heart&Brain. (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin