Kto ma szansę na Złote Spinacze?

dodano: 
07.10.2015
komentarzy: 
0

Wybrano finalistów konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W 13. edycji konkursu jury najwięcej nominacji przyznało agencjom Havas PR Warsaw i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Jury, w którym zasiada 48 specjalistów branży PR w Polsce wyłoniło finalistów w 27 kategoriach konkursowych. Zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu zostaną ogłoszeni 4 grudnia podczas uroczystej gali w hotelu Westin w Warszawie.

Agencja Havas PR Warsaw otrzymała siedem nominacji, a pięć - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Po cztery nominacje otrzymały projekty Idea Banku i Orange Polska.

 

Kategorie główne:

 

PR korporacyjny

  • Przestrzeń pasji – Orange.Jobs – Orange Polska i Havas PR Warsaw
  • Polsko rusz się! – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fundacja SportSupport
  • Orbis niekwestionowanym liderem branży hotelarskiej w Europie Centralnej (komunikacja przejęcia od Accor sieci hoteli w sześciu krajach)  – NOBILI PARTNERS

 

PR produktu

  • Extra bilet, extra trailer – Orange Polska, VML Poland
  • Ciągnik dla rolnika nie dla komornika  – Unicorn Media
  • Selfie-walk Galaxy A3/A5 – Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska

 

Public Affairs i Lobbying

  • Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland
  • Partnerstwo w działaniu – dialog ponad podziałami. – Monteiro Aneta Zacharz
  • Równe szanse dla producentów kruszyw sztucznych. – Komunikacja Plus

 

Kampania Społeczna

  • Photos for Life – Dentsu Aegis Network Polska i Isobar Polska
  • Kampania: „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” – On Board Public Relations
  • Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace

 

Komunikacja wewnętrzna

  • przyPiwie.net czyli Żywiec społecznościowy – Grupa Żywiec S.A.
  • Zakosztować filozofii – Nexteer w Europie – Imago Public Relations
  • Getin dzieciom – Getin Noble Bank

 

Event komercyjny

  • Orange Video Fest by LifeTube – Orange Polska, VML Poland, LifeTube
  • European Rover Challenge – Planet PR
  • I Żeglarskie Mistrzostwa Polski YouTuberów - magnifiCo

 

Event społeczny

  • Europejskie Forum Nowych Idei 2014 – Konfederacja Lewiatan
  • Przedsiębiorca Aktywny Lokalnie – MAKRO Cash&Carry Polska
  • Bieg Fair Play – Getin Noble Bank

 

Launch nowego produktu, usługi lub firmy

  • Woolet – SAROTA PR
  • “Wiedźmin 3: Dziki Gon” polskim eksportowym dobrem narodowymMonday Public Relations i CD PROJEKT RED
  • Sotheby’s International Realty, globalny nr 1 na rynku nieruchomości luksusowych, wchodzi do Polski – Poland Sotheby’s International Realty, Noble Bank oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

 

Corporate Social Responsibility (CSR)

  • Aktywni do setki – Microsoft
  • Tatuaże Wolności – Dentsu Aegis Network Polska/Isobar Polska/Laboratorium PR
  • Pomoc Mierzona Kilometrami – T-Mobile Polska wraz z agencją Monday Public Relations

 

PR miejsca, miasta lub regionu

  • Zimowy NarodowyTesta Communications
  • #icekrakowinstameet – największe w Krakowie spotkanie miłośników fotografii mobilnej – Centrum Kongresowe ICE Kraków (operator Krakowskie Biuro Festiwalowe)
  • LEŚNE ŚLADY NATURY – Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi & Telma Communications Agency

 

Social media

  • Detocell Academy – Fresh Agencja Reklamowa
  • Gentleman na drodze – White Bits, Digital Communication Agency
  • #Oddaj serce / #GiveYourHeart – Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych + Agencja Projekt PR

 

Bussiness-to-Bussiness PR

  • Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
  • Idea Hub dla przedsiębiorców – Idea Bank SA
  • Polsko-Amerykański Tydzień Innowacji – Headlines Porter Novelli

 

PR finansowy i relacje inwestorskie

  • Orbis niekwestionowanym liderem branży hotelarskiej w Europie Centralnej –NOBILI PARTNERS
  • Selvita – jak polscy naukowcy zdobyli miliony na walkę z rakiem – InnerValue Investor Relations i Selvita
  • Kampania komunikacji wydzielenia spółki Private Equity Managers S.A. ze struktur Grupy MCI i jej IPO – Martis CONSULTING

 

Media Relations

  • Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
  • Kampania PR serialu HBO „Wataha” – HBO Polska
  • Jacobs – Baw się kawą! – Mondelez Polska, Jacobs Douwe Egberts i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

 

Kategorie sektorowe:

 

Technologia, IT, telekomunikacja

  • Selfie-walk Galaxy A3/A5 - Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska
  • Woolet – SAROTA PR
  • „Lords of the Fallen” – największa polska superprodukcja 2014 roku – Hill+Knowlton Strategies Poland

 

Finanse

  • Idea Hub dla przedsiębiorców – Idea Bank  SA
  • Mobilny Wpłatomat Idea Banku – Idea Bank SA
  • „Nie daj się zrobić w słupa” Kontrola Skarbowa – Kontrola Skarbowa

 

Uroda, Higiena i Styl Życia

  • Promocja książki „Kuchnia Fit” Konrada Gacy w blogosferze – Synertime Sp. z o.o. wraz z Gaca System
  • CD – poznaj kosmetyki inspirowane naturą – Multi Communications

 

Sektor spożywczy

  • W kuchni z E.Wedel – 24/7 Communications
  • przyPiwie.net czyli Żywiec społecznościowy -  Grupa Żywiec S.A.
  • „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” – Garden of Words/Tesco Polska

 

Kultura i Media

  • Kampania #Ocal książki  – Hill+Knowlton Strategies Poland
  • Kampania wizerunkowa kanału kryminalnego CI Polsat – FIRST Public Relations i A+E Networks Poland
  • Człowiek nie pies i czytać musi! – Go Culture

 

Medycyna i Zdrowie

  • Bieg jubileuszowy - POLRUN – Havas PR Warsaw, Polpharma, Havas Sport & Entertainment/Havas Media
  • Przygotuj się na wstrząs! – Polpharma Biuro Handlowe
  • RECEPTA na sukces farmacji – On Board Public Relations

 

Sport, turystyka, rekreacja

  • I Żeglarskie Mistrzostwa Polski YouTuberów - magnifiCo
  • Zimowy Narodowy - Testa Communications
  • Polsko rusz się! – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fundacja SportSupport

 

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

  • Sotheby’s International Realty, globalny nr 1 na rynku nieruchomości luksusowych, wchodzi do Polski – Poland Sotheby’s International Realty, Noble Bank oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
  • Centrum Posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polski i Europie Centralnej – Havas PR Warsaw, Apsys Polska
  • KOCHAM WARSZAWĘ – Ghelmco Poland; Partner of Promotion (agencja PR); White Bits (agencja social media)

 

Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka

  • Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
  • Ciągnik dla rolnika nie dla komornikaUnicorn Media
  • Akademia Wynalazców im. Roberta Boscha – Robert Bosch

 

NGO i Sektor Publiczny

  • Photos for Life – Dentsu Aegis Network Polska i Isobar Polska
  • Adoptuj pszczołę 2 - Greenpeace
  • ZACHOWAJ RÓWNOWAGĘ – Partner of Promotion

 

Kategorie specjalne:

 

Kreatywność

  • LEŚNE ŚLADY NATURY – Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi & Telma Communications Agency
  • Selfie-walk Galaxy A3/A5 – Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska
  • Przestrzeń pasji – Orange.Jobs – Orange Polska i Havas PR Warsaw

 

Efektywność

  • Partnerstwo w działaniu – dialog ponad podziałami. – Monteiro Aneta Zacharz
  • Woolet – SAROTA PR
  • RWE Power Box – Fundacja RWE w Polsce
  • Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace
  • European Rover Challenge – Planet PR
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin