LEWIS zamknął oddział w Polsce

dodano: 
02.08.2018
komentarzy: 
1

1 sierpnia 2018 roku LEWIS zamknął swój oddział w Warszawie. Jak wyjaśnia w rozmowie z PRoto.pl Andres Wittermann, Chief Client Officer LEWISA w Europie, firma zdecydowała się skupić na digitalizacji i modyfikacji modelu tworzenia zespołów (na czele każdego ma stać ekspert z branży, w której działa dany klient; poszczególne działy mają być budowane wokół potrzeb i charakteru klienta). LEWIS chce też poświęcić więcej uwagi ekspansji w regionie Azji i Pacyfiku.

Polscy klienci LEWISA nie zostaną bez opieki – Wittermann poinformował, że firma podpisała umowę partnerską z Monday. Ewa Mittelstaedt w rozmowie z PRoto.pl dodała, że jej agencja będzie firmą afiliowaną LEWISA w Polsce.

Nie ma jednak jeszcze pełnej listy klientów, których przejmie od LEWISA Monday – Mittelstaedt przyznała, że jej firma jest na etapie finalizowania trwających od ponad miesiąca rozmów, a o nowych współpracach poinformuje, gdy umowy zostaną podpisane. Agencja Mittelstaedt zatrudniła też jednego z byłych konsultantów LEWISA, którego nazwisko poda w nadchodzących dniach.

LEWIS w Polsce jeszcze na początku 2018 roku zatrudniał nowe osoby – informowaliśmy w marcu 2018 roku o tym, że do firmy dołączyli Magdalena Kerber i Bartłomiej Nowak, którzy mieli współpracować z Casamundo, Neptunusem, PaySquare, Trusted Shops, Siemens PLM Software oraz F5 Networks. Kilka lat wcześniej agencja przeszła rebranding – który wpisywał się w globalną strategię firmy – oraz zmieniła dyrektora zarządzającego. Łukasza Kluja zastąpiła w sierpniu 2016 roku Joanna Berger.

Konsultanci polskiego oddziału LEWISA byli w przeszłości nagrodzeni m.in. statuetką European Excellence Awards za działania PR dla kampanii crowdfundingowej, która miała na celu pozyskanie funduszy na stworzenie Biblii w formie audiobooka po polsku. Organizowali też cykl spotkań z ekspertami od komunikacji o nazwie Wykładzina. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin