.

 

LinkedIn pozwoli na lepsze wykorzystywanie wideo

dodano: 
04.04.2018
komentarzy: 
0

Udowodniono, że publikowanie materiałów wideo jest najbardziej skutecznym sposobem na przyciągnięcie uwagi odbiorców w mediach społecznościowych – informuje wersm.com. LinkedIn już kilka miesięcy temu wprowadził funkcję, która pozwala pojedynczym użytkownikom serwisu udostępniać filmy. W ubiegłym tygodniu tę możliwość otrzymali natomiast administratorzy profili firmowych. To dobra wiadomość w kontekście budowania organicznego zasięgu i zaangażowania na platformie – jak czytamy w źródle. Badania LinkedIna pokazują, że wideo daje pięciokrotnie wyższe prawdopodobieństwo rozpoczęcia rozmowy między członkami grupy niż inne typy treści. 

LinkedIn dał też użytkownikom możliwość wykorzystywania sponsorowanych wideo – informuje wersm.com. Dzięki dostępowi do szczegółowych danych na temat odbiorców – o ich zawodzie czy umiejętnościach – reklamodawcy będą mogli łatwiej pokazywać materiały promocyjne grupom docelowym. Dotychczas, jak wynika z wewnętrznego badania LinkedIna, 46 proc. ankietowanych marketerów przyznawało, że największym problemem było właśnie dotarcie do osób, na których im zależało.

Materiały sponsorowane pomagają budować świadomość marki czy przyciągać ruch na stronę – czytamy. „Wideo wyróżnia się, ponieważ nie mówi, ale pokazuje. Na platformie, gdzie jest wiele treści biznesowych, wideo jest lepiej widoczne, szczególnie na LinkedInie” – mówi Renske Siersema, Social Media Manager w KLM Royal Dutch Airlines, której słowa przytacza źródło.

Możliwość zamieszczania treści wideo na profilach firmowych i publikowania reklam będzie dostępna dla wszystkich firm w ciągu kilku tygodni – podaje wersm.com. (mf)

Źródło:

wersm.com, LinkedIn Goes All-In On Video Marketing, Geoff Desreumaux, 29.03.2018
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin