Linki do sklepów już niedługo na TikToku?

dodano: 
15.11.2019
komentarzy: 
0

TikTok testuje możliwość umieszczania w publikowanych filmach linków do produktów w sklepach internetowych – informuje socialmediatoday.com. Platforma społecznościowa potwierdziła, że prowadzi testy na ograniczonej liczbie twórców.

Odnośnikom w filmach towarzyszy niewielka żółta ikona koszyka zakupowego. Adresy mogą być jednak zamieszczane nie tylko w tiktokach, lecz także w opisach profili użytkowników.  

TikTok nie ogłosił jeszcze, czy i kiedy zamierza udostępnić nową funkcję oficjalnie. Dodanie jej byłoby jednak pożądane, zwraca uwagę socialmediatoday.com, ponieważ jest ona dostępna u konkurencji, czyli Instagrama i Snapchata (choć CEO tej aplikacji twierdzi, że TikTok to partner). Ułatwia też twórcom zarabianie na swoich treściach, a markom – promocję.

Czytaj więcej: Instagram będzie konkurować z TikTokiem

Według źródła tego typu funkcja mogłaby też sprawić, że TikTok nie podzieli losu Vine’a, nieistniejącej już platformy społecznościowej, gdzie użytkownicy mogli zamieszczać kilkusekundowe filmy. Zniknęła ona z rynku m.in. ze względu na niewielką liczbę narzędzi do monetyzowania treści – sugeruje socialmediatoday.com. Innym wskazywanym w mediach powodem było wprowadzenie na Instagramie możliwości publikowania materiałów wideo. (mp)

Źródło:

socialmediatoday.com, TikTok Tests Social Commerce Links in Videos, Andrew Hutchinson, 15.11.2019
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin