Morsowanie podbija internet. Temat wykorzystują marki

dodano: 
15.01.2021
komentarzy: 
0

W ostatnim czasie polski internet zalała fala postów i memów związanych z morsowaniem. Temat zanurzania się w zimnej wodzie zaczęły wykorzystywać także marki, które w mediach społecznościowych publikują zabawne wpisy promujące oferowane usługi czy produkty.

Posty o morsowaniu pojawiły się m.in. na facebookowych profilach sieci sklepów spożywczych. Lidl postanowił w ten sposób promować kostkarkę, a Żabka – batony marki Mars. Z kolei sieć stacji paliw Circle K zaprosiła na ogrzanie się po morsowaniu kubkiem gorącej kawy.

lidl

Źródło: facebook.com/lidlpolska

zabka

Źródło: facebook.com/zabkapolska

circle k

Źródło: facebook.com/CircleKPolska

Wpis na Facebooku opublikowała także sieć restauracji KFC, która słowo „morsowałem” zastąpiła „moreserowałem”, co nawiązywać ma do produktów marki z serem. W temat morsowania zaangażowały się także firmy oferujące produkty spożywcze – Graal i Krakus.

kfc

Źródło: facebook.com/kfcpolska

graal

Źródło: facebook.com/graalpolska

krakus

Źródło: facebook.com/Krakus.Sztuka.SwietnegoSmaku

Sklep internetowy Zalando postanowił w social mediach nawiązać do potrzeby zakupu kostiumu kąpielowego, bank Citi Handlowy wykorzystał w swoim wpisie alfabet morse’a, a aplikacja do zamawiania przejazdów Freenow opublikowała wiadomość od jednego ze swoich klientów, w której ten prosi o ogrzanie samochodu, bo morsował.

zalando

Źródło: facebook.com/zalando.polska

City handlowy

Źródło: facebook.com/CitiHandlowy

freenow

Źródło: facebook.com/FreeNowPolska

Temat morsowania w mediach społecznościowych wykorzystały także instytucje publiczne, takie jak Miasto Gdańsk czy Agencja Mienia Wojskowego.

gdańsk

Źródło: facebook.com/gdansk

amw

Źródło: facebook.com/agencja.mienia.wojskowego

(ak)

Zdjęcie główne: By Rronis – lv Wikipedia, Latvia-Wikipedia [CC BY-SA 3.0] via Wikimedia Commons

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin